نیسان با این شاسی بلند تهاجمی به ایران می‌آید + تصاویر

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

نیسان شاسی بلند با طراحی متمایز، خاص و وسوسه‌کننده که از جمله ویژگی‌های ظاهری این خودرو است، در راه ایران است.

به گزارش ایرانی متا، مکث موتور از شرکت‌های زیرمجموعه ماموت خودرو، قصد واردات خودروهای ونوسیا به ایران را دارد. مدل پرچمدار V-Online محصول مشترک نیسان و دانگ‌فنگ، یکی از گزینه‌های اصلی واردات است.

این یک برند فرعی تحت جوینت ونچر دانگ‌فنگ و نیسان است که در سال ۲۰۱۰ تأسیس شد. در سال ۲۰۱۷ دانگ فنگ کنترل کامل ونوسیا را در دست گرفت، اما در اواخر سال ۲۰۲۰ اعلام کرد که قصد دارد دوباره این برند را به دانگ فنگ-نیسان بازگرداند.ونوسیا از سال ۲۰۱۰ خودروهای مختلفی را بر اساس پلت فرم های نیسان می ساخت.

ونوسیا V-Online براساس پلت‌فرم نیسان قشقایی ساخته شده است.نام این خودرو در چین، Grande V و در برخی بازارها، Big V است.

طراحی متمایز و خاص و وسوسه‌کننده، از ویژگی‌های ظاهری این خودرو محسوب می‌شوند.

در نمای جلویی، دیلایت کشیده با دنباله تکه تکه در کنار جلوپنجره با عناصر چندضلعی شکل، خودنمایی زیادی دارند.لوگوی V شکل ونوسیا هم با این عناصر هماهنگ است.به صورت کلی، قسمت جلویی حالتی تهاجمی و اسپرت دارد.

طراحی L مانند و متصل چراغ‌ عقب با فرم شکسته انتهای خودرو هماهنگی خوبی دارد.نمای کناری خودرو تلفیقی از خطوط شکسته و نرم و روان است.

کابین ونوسیا طراحی لوکس و مدرنی داردکه ما را یاد برخی محصولات هیوندای مثل پلیسید می‌اندازد.عناصر V شکل که برگرفته از لوگوی این خودروساز است، در اکثر نقاط کابین به چشم می‌خورد.

مجموعه نمایشگرهای ۲۴ اینچی کیلومترشمار و اطلاعات-سرگرمی، فرمان صوتی، دوربین ۳۶۰ درجه، تنظیم برقی صندلی راننده، سقف شیشه‌ای، اتوهلد، سیستم کمکی حرکت در سربالایی، تنظیم برقی صندلی راننده و… از امکانات این خودرو هستند.

بیشتر بخوانید  خودرویی که فقط ابرثروتمندان ایرانی سوارش می‌شوند! + عکس

موتور ۱.۵T با حداکثر قدرت ۱۹۰ اسب بخار و گشتاور ۲۶۰ نیوتن‌متر است.ونوسیا دارای جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه و شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ۸.۸ ثانیه است.

ونوسیا در بازار ایران، رقیب خودروهایی مثل لاماری ایما، بهمن دیگنیتی و KMC K۷ و فونیکس تیگو ۷ پرو به حساب می‌آید.

منبع: خبرآنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *