10 راه کاربردی برای کشف پروژه‌هایNFT

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

ان‌اف‌تی (NFT) یا توکن غیرمثلی از جمله اصطلاحاتی است که این روزها زیاد شنیده می‌شود. توکن غیرمثلی یا همان ان اف تی در سال گذشته واقعاً مثل یک بمب منفجر شد و مورد استقبال مردم، هنرمندان و چهره‌های مشهور قرار گرفت. ان اف تی مفهوم خاصی است که حتی ویتالیک بوترین، نابغه دنیای کریپتو و مغز متفکر تیم توسعه اتریوم، هم انتظار آن را نداشت.

NFT در واقع یک دارایی یکتا با کد رمزنگاری یکتایی است که در دنیای دیجیتال مورد معامله قرار می‌گیرد. شاید بتوان NFT ‌ها را نسخه دیجیتال آثار هنری، لباس‌ها تک‌دوز یا هر محصول تولید محدود دیگری دانست.

فضای NFT بسیار سریع در حال رشد است. برای تازه‌واردان، همگام‌شدن با جدیدترین نکات و فرصت‌ها سخت است، به خصوص با توجه به این که حجم پروژه‌ها بسیار بالا است.

اگر می‌خواهید درباره دنیای NFT بیشتر بدانید، پروژه‌های امیدوارکننده NFT را بیابید و عمیق‌تر به موضوع بپردازید، در اینجا یک راهنمای سریع برای شروع به شما ارائه شده است. اگرچه یافت پروژه‌های NFT که دوستش داشته باشید و ارزشمند باشد می‌تواند چالش‌برانگیز باشد، اما ما در ایرانی متا راهنمای کاربردی ارائه می‌کنیم تا راه خود را بهتر پیدا کنید.

Binance NFT

فروش مستقیم NFTها و پروژه‌های پرطرف‌دار در صفحه اصلی Binance NFT انجام می‌شود. اگر فعالیت فروش یک پروژه خاص را با استفاده از فیلترهای مناسب برای مشاهده حجم، قیمت کف، دفعات فروش مجدد یا جدیدترین قیمت فروش رصد کنید، می‌توانید با مهم‌ترین جزئیات پروژه آشنا و احساسات بازار نسبت به آن را درک کنید. بایننس شاید به شما پروژه‌های GEM را نشان ندهد، اما راهی برای کشف پروژه‌های مطمئن‌تر است.

بیشتر بخوانید  افزایش استفاده شرکت‌ها از هوش مصنوعی در تبلیغات

توییتر

توییتر هم رشد قابل توجهی در توسعه NFT و بازار NFT داشته است. توییتر در صورت استفاده مسئولانه می‌تواند مکان خوبی برای شناخت پروژه‌های جدید NFT و پیگیری پیشرفت آنها در طول توسعه پروژه باشد. در توییتر بسیاری از پروژه‌های NFT و هنرمندان آن‌ها مجموعه‌ای از خلاقیت‌های خود را به اشتراک می‌گذارند. می‌توانید به سرعت به پروژه‌های NFT که دنبال می‌کنید و جامعه کاربری آن برسید و راه خرید آن را پیدا کنید. توییتر برای یافتن پروژه‌های جذاب و پرریسک مناسب است، پس در خرید احتیاط کنید.

دیسکورد

دیسکورد تا پیش‌ازاین پلتفرم گیمرها بود، اما حالا مدت‌ها است که سروکله کریپتوکارنسی هم در آن پیدا شده است. سرورهای discord می‌توانند ابزار مفیدی برای پیگیری پیشرفت پروژه NFT باشند.

سایت‌های کمیاب سنجی (Rarity Sites)

برای ارزیابی نادر بودن NFTها در مجموعه‌ها و پروژه‌های مختلف سایت‌های کمیاب سنجی ابزاری عالی هستند. نرخ بازار یک NFT در درجه اول با نادر بودن آن تعیین می‌شود. به طور کلی، احتمال یک فروش مجدد خوب با نادر بودن ان‌اف‌تی آن افزایش می‌یابد.

تجزیه‌وتحلیلNFT و ابزارهای ردیابی

با استفاده از ابزارهای آنلاین ردیابی و تجزیه‌وتحلیل NFT می‌توانید پروژه‌های NFT را با سهولت بیشتری پیدا و ارزیابی کنید. مثلاً فعالیت‌های کیف پول نهنگ، روند فروش، نمودار قیمت، نادر بودن و سایر معیارها می‌تواند به شما بگوید که یک پروژه تا چه اندازه ارزشمند است.

تقویم NFT

تقویم‌های NFT آخرین قیمت، قیمت قبلی، قیمت در حال فروش و پیش‌بینی قیمت NFT را نمایش می‌دهند. یک جستجوی سریع در گوگل یا حضور در گروه‌های NFT تعداد زیادی از تقویم‌ها را به شما معرفی می‌کند. هنگامی که در ابتدا به دنبال پروژه‌های NFT هستید، تقویم NFT می‌تواند مفید باشد.

بیشتر بخوانید  معرفی مک‌بوک ایر و مک‌بوک پرو M3 به مهر موکول شد

گروه‌های آلفا

گروه‌های خصوصی معروف به گروه‌های NFT Alpha اطلاعات انحصاری را در مورد دنیای NFT ارائه می‌دهند و معمولاً بر روی سرورهای Discord میزبانی می‌شوند. این گروه‌ها به اعضا کمک می‌کنند تا با هم ارتباط برقرار کنند، درباره پروژه‌های NFT و فرصت‌های وایت لیست اطلاعات کسب کنند و از آخرین پیشرفت‌های صنعت NFT مطلع شوند.

خبرنامه‌ها

با ثبت‌نام در خبرنامه‌های اینفلوئنسرها و سایت‌های خبری حوزه NFT می‌توانید آخرین اطلاعات را در زیروبم دنیای NFT دریافت کنید و ردپای پروژه‌های جدید را بگیرید.

ممکن است بتوانید به پروژه‌های جدید دسترسی زودهنگام داشته باشید. علاوه بر این خبرنامه‌ها ممکن است نظرات و تحلیل‌هایی را در مورد بازار NFT ارائه دهند که باعث شود شما تصمیمات بهتری بگیرید.

مناسبت‌ها و گردهمایی‌ها

راه دیگر برای اطلاع از جدیدترین پروژه‌ها و پیشرفت‌های دنیای NFT رفتن به رویدادها و کنفرانس‌های NFT است. این رویدادها به شما این شانس را می‌دهد که با افراد جدی این حوزه آشنا شوید و به گروه‌های آلفای صنعت NFT وصل شوید. به جز این می‌توانید اخبار درگوشی ان‌اف‌تی‌ها را کشف کنید!

زیر نظرداشتن اُپن‌سی (Marketplace OpenSea)

Marketplace OpenSea بزرگ‌ترین بازار NFT و پراستفاده‌ترین منبع این حوزه است. حجم معاملات ماهانه آن به میلیاردها دلار می‌رسد. هر تراکنش 2.5% کارمزد برای OpenSea دارد. برای انجام تحقیقات خود و مشاهده رتبه‌بندی، باید یک حساب کاربری ایجاد کنید و بعد غرق دریای NFT ‌ها شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *