خودرویی که در صحن مجلس دعوا به پا کرد! + عکس

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

طراحان فیدلتی در این خودرو از رینگ‌های جذاب، جلو پنجره بزرگ، سپرهای اسپرت و خطوط پویا در قسمت‌های مختلف استفاده کرده‌اند.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید خودروی شاسی‌بلند فیدلیتی که طبق برخی اخبار به نمایندگان مجلس اهدا شده است، چه ویژگی‌هایی و البته چه قیمتی در بازار دارد.

به گزارش ایرانی متا، جتور برندی متعلق به چری است که در سال ۲۰۱۸ تأسیس شد. یکی از محصولات این برند کراس‌اووری بنام X۷۰ است که در کشورمان با نام فیدلیتی عرضه می‌شود. این خودرو در سال ۲۰۱۸ به بازار چین عرضه شد و در تابستان سال ۱۴۰۰ در خیابان‌های تهران دیده شد.

می‌توان گفت که فیدلیتی کراس‌اور نسبتا بزرگی است؛ این خودرو تک دیفرانسیل مجهز به پیشرانه توربو و گیربکس ۶ سرعته دو کلاچه است.

در بخش داخلی این خودرو می‌توان گفت، سازنده سعی بر این داشته‌است تا سادگی را حفظ کند و از خطوط ساده در طراحی داخلی استفاده کرده‌است و همچنین این خودرو از نمایشگر تبلتی در قسمت بالای کنسول مرکزی، بهره‌مند است.

طراحان فیدلتی در این خودرو از رینگ‌های جذاب، جلو پنجره بزرگ، سپرهای اسپرت و خطوط پویا در قسمت‌های مختلف استفاده کرده‌اند.

از دیگر ویژگی‌های این خودرو می‌توان به درِ صندوق برقی با سنسور حرکتی پا، استارت دکمه ای، صندلی های جلوی برقی با گرمکن، جلو آمپر دیجیتال، دوربین ۳۶۰ درجه، فرمان کمکی برقی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، ۴ کیسه هوا، تهویه الکتریکی دستی، قابلیت تنظیم میزان نرمی فرمان، نور پردازی کابین، تریم داخلی چرم، کروز کنترل، تهویه اتوماتیک، نمایشگر لمسی، کنترل حرکت در سربالایی ، سامانه کنترل پایداری، رینگ آلومینیومی تراش خورده ۲۰ اینچی، سنسور نور و باران، استاندارد آلایندگی یورو ۵ ، رادار نقطه کور، رادار خطی، فناوری LED چراغ ها و… اشاره کرد.

بیشتر بخوانید  این خودرو رقیب آریزو 5 EV در ایران است! + عکس

از نظر قیمتی باید گفت که قیمت نمایندگی این خودرو در حال حاضر در بازه یک میلیارد تا یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است و در بازار در بازه قیمتی ۲ میلیارد تا ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

منبع: خبرآنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *