ارزدیجیتال میکروماینز (Micromines) چیست؟

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

Micromines (MICRO) یک ارزدیجیتال است که قابلیت استخراج ندارد. ارز micro مبتنی بر پلتفرم اتریوم ساخته شده است. این رمز ارز برای اولین بار در ۲۳ اکتبر ۲۰۱۸ راه اندازی شد. قیمت آن در زمان نگارش این مقاله (۱۹ فروردین ۱۴۰۲) ۰.۰۰۱۵۸۳ دلار آمریکا با حجم معاملات ۲۴ ساعته ۳۵۳۹۷۹ دلار است. رتبه فعلی میکرو در سایت معروف کوین مارکت کپ ۳۰۴۲ است. اطلاعاتی در مورد عرضه در گردش و حداکثر عرضه آن در دسترس نیست.

Micromines (MICRO) بخشی از پروژه نئوبانک است که با هدف ارائه اولین تجربه بانکداری دیجیتال توسعه یافت. micro یک پلتفرم است که می‌توان از آن برای تامین مالی آینده استفاده کرد. این پلتفرم مبتنی بر فناوری بلاک چین ساخته شده و همواره می‌تواند از قدرت این فناوری بهره ببرد. میکرو یک صرافی با نام MicroExchange دارد که از آن به عنوان نسل بعدی صرافی‌های ارزدیجیتال یاد می‌شود. MicroExchange فقط از توکن ERC-20 مبتنی بر پلتفرم اتریوم پشتیبانی ‌می‌کند. این صرافی یک صرافی غیرمتمرکز (DEX) است. به همین خاطر کاربران می‌توانند از طریق آن سرمایه خود را مدیریت کنند.

با توجه به اینکه در حال حاضر شاهد ظهور توکن‌های ERC-20 مبتنی بر پلتفرم اتریوم هستیم لازم است بدانید به صرافی‌هایی نیاز داریم که بسیار بزرگ باشند تا بتوانند مبادلاتی را انجام دهند. یکی از این صرافی‌ها microexchange است.

طبق تبلیغاتی که پروژه Micromines انجام می‌دهد سرمایه ‌گذاری در توکن MICRO، تأسیس و ایجاد فعالیت‌های سودآور پروژه نئوبانک را تأیید کرده و منافعی را برای سرمایه ‌گذاران/دارندگان توکن فراهم می‌کند.

بنیانگذاران این پروژه که با نام‌های مستعار Hary و Purbaru شناخته می‌شوند اعلام کردند که خدمات Neobank شامل حساب‌های چک و پس‌انداز، ذخیره دارایی‌های دیجیتال، پرداخت‌های P2P، تبدیل فیات و اشتراک ارزهای دیجیتال و غیره است. تمام این موارد راجع به پروژه ارز micro نیز صدق می‌کند.

بیشتر بخوانید  آشنایی با انواع ربات‌های ارز دیجیتال ایرانی

ویژگی‌‌های منحصربه فرد ارز میکرو (micro) کدامند؟

MicroMines (MICRO) یک توکن ERC-20 مبتنی بر بلاک چین اتریوم است که کاربران را قادر می‌سازد تا تبادل امن، سریع و بدون هزینه انجام دهند. MICRO یک صرافی غیرمتمرکز ERC-20 (DEX) دارد که به کاربران در سراسر جهان امکان داد و ستد ارزهای دیجیتال را ‌می‌دهد. کاربران صرافی MICRO مالکیت کلیدهای خصوصی خود را به منظور کنترل کامل بر دارایی‌‌های دیجیتال خود دارند. بدین ترتیب می‌توانند از یک محیط امن برای تجارت ارزهای دیجیتال و همچنین سطح بالایی از حریم خصوصی برخوردار شوند. بدون نیاز به افشای هیچ گونه اطلاعات شخصی، MICRO Exchange هرگز از کاربران خود درخواست نمی‌کند که احراز هویتی مانند ارائه پاسپورت، گواهینامه رانندگی یا صورت ‌حساب بانکی را ارسال کنند. بنابراین، معاملات در شبکه MICRO کاملا خصوصی خواهد بود.

بهترین کیف پول‌های ارز میکرو (micro) کدامند؟

micro را می‌توان در کیف پول‌های دیجیتالی از جمله گزینه‌های نرم افزاری مانند تراست والت و متامسک و گزینه‌های سخت افزاری مانند لجر ذخیره کرد. بدین ترتیب می‌توان توکن‌های میکرو را با اطمینان از امن بودن محل ذخیره، نگهداری نمود. البته منظور امنیت بیشتر نسبت به حساب صرافی است.

ارز میکرو (micro) را از کدام صرافی ها بخریم؟

بهترین صرافی ارزدیجیتال برای معامله توکن‌های Micromines در حال حاضر Mercatox است. البته می‌توانید موارد دیگری را در سایت کوین مارکت کپ (coinmarketcap) بیابید. حال اگر قصد خرید این رمز ارز از یک صرافی ایرانی را دارید می‌توانید در صرافی اینانس یک حساب کاربری ایجاد کنید و از طریق آن نسبت به خرید ارز micro اقدام نمایید.

آیا ارز میکرو (micro) برای سرمایه گذاری خوب است یا خیر؟

امتیاز ریسک فعلی MICRO تقریبا بالاست. به این معنی که یک سرمایه گذاری با ریسک نسبتاً بالا است. سرمایه ‌گذارانی که به امتیاز ریسک اهمیت می‌دهند، از سرمایه در چنین رمز ارز دوری می‌کنند. با این حال، کسانی که به دنبال رمزارزهای جدیدتر هستند ممکن است توکن‌‌هایی مانند Micromines را بسیار جذاب بیابند. از طرفی بر اساس مسیری که Micromines در حال حرکت است، تحلیلات فنی نشان ‌می‌دهد که این ارز دیجیتال یک سرمایه گذاری خوب برای آینده است.

بیشتر بخوانید  برنامه‌نویسی چیست؟ / آشنایی با رایج‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی جهان

پیش بینی قیمت ارز میکرو (micro) از سال ۲۰۲۳ تا سال ۲۰۳۱

سال پیش بینی قیمت
۲۰۲۳ حداقل قیمت ۰.۰۰۱۹دلار، میانگین قیمت ۰.۰۰۲۳۷۵دلار، حداکثر قیمت ۰.۰۰۲۸۵دلار
۲۰۲۵ حداقل قیمت ۰.۰۰۵۰۶۶دلار، میانگین قیمت ۰.۰۰۵۵۴۱دلار، حداکثر قیمت ۰.۰۰۶۰۱۶دلار
۲۰۲۷ حداقل قیمت ۰.۰۰۸۲۳۳دلار، میانگین قیمت ۰.۰۰۸۷۰۸دلار، حداکثر قیمت ۰.۰۰۹۱۸۳دلار
۲۰۲۹ حداقل قیمت ۰.۰۱۱۳۹۹دلار، میانگین قیمت ۰.۰۱۱۸۷۴دلار، حداکثر قیمت ۰.۰۱۲۳۴۹دلار
۲۰۳۱ حداقل قیمت ۰.۰۱۴۵۶۵دلار، میانگین قیمت ۰.۰۱۵۰۴دلار، حداکثر قیمت ۰.۰۱۵۵۱۵دلار

منبع: میهن سیگنال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *