نگاهی به طراحی احتمالی ویندوز ۱۲ + فیلم

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

درحالی‌که حدوداً یک‌ سال و نیم تا انتشار رسمی ویندوز ۱۲ فاصله داریم،‌ یک طراح خوش‌ذوق هرآنچه را که از این سیستم‌عامل انتظار دارد به حالت تصویری درآورده است تا با کانسپت هیجان‌انگیزی از Windows 12 طرف باشیم.

ویدیوی مفهومی ویندوز ۱۲، سیستم‌عامل معرفی‌نشده‌ی مایکروسافت را با تسکبار (نوار وظیفه‌ی) مشابه داک macOS نشان می‌دهد. این تسکبار بخش‌های مجزایی برای ویجت، آیکون‌های سنجاق‌شده و تنظیمات سریع دارد.

بر اساس گزارش دیجیتال ترندز،‌ ویدیوی مفهومی نشان می‌دهد که کاربران می‌توانند حالت تسکبار را در بین پیش‌فرض، پیوسته، کلاسیک یا جمع‌و‌جور تغییر دهند. هر یک از این گزینه‌ها طراحی ظاهری تسکبار را اصلاح می‌کند.

ویدیوی مفهومی همچنین نحوه‌ی ساخت فولدر در تسکبار و نسخه‌ی جدید فایل اکسپلورر را به تصویر می‌کشد.

یکی از قابلیت‌های جالب نسخه‌ی جدید فایل اکسپلورر، Drop Zone است. Drop Zone ناحیه‌ای است که می‌توانید فایل‌ها و فولدرهایتان را موقتاً در آن قرار دهید و سپس وارد پوشه‌ای دیگر کنید.

شایعه‌های تأییدنشده می‌گویند ویندوز ۱۲ مایکروسافت قرار است سیستم‌عاملی ماژولار با تمرکز بر هوش مصنوعی باشد و دست کاربر را برای شخصی‌سازی بازتر بگذارد. ویندوز ۱۲ که با کدنام Next Valley شناخته می‌شود پیش‌نیاز سخت‌افزاری سخت‌گیرانه‌تری نسبت‌ به ویندوز ۱۱ خواهد داشت.

منبع: زومیت

بیشتر بخوانید  جایگاه کم‌رنگ بینگ در بازار موتورهای جست‌وجو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *