خرید ارزهای متاورسی از صرافی والکس و بیت‌پین

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

صرافی والکس (Wallex) توسط تعدادی از دانشجویان دانشگاه شریف و دانشگاه تهران تأسیس شده است. این صرافی پلتفرمی امن و حرفه ای است که با کاربری آسان امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال را برای ایرانیان فراهم می کند.

با اختصاص یک کیف پول خاص به هر کاربر، دارایی های دیجیتال در والکس ذخیره می شود. در نتیجه امنیت فوق العاده ای دارد و امکان سرقت آن بسیارپایین است. این صرافی علاوه بر وب سایت، برنامه تحت موبایل نیز دارد. در نتیجه تنها با یک گوشی همراه می توان از خدمات والکس بهره مند شد. از جمله ارزهای متاورسی که در والکس پشتیبانی می شود مانا، سندباکس، اکسی اینفینیتی، انجین کوین و مای نیبر آلیس است.

صرافی بیت پین (Bitpin) یک صرافی داخلی امن با دسترسی آسان است که پشتیبانی بسیار خوبی دارد و تعداد زیادی از ارزهای دیجیتال را پشتیبانی می کند. امکان جالبی که این صرافی دارد ارائه آموزش های مفید در زمینه بازار ارزهای دیجیتال است که تا حد زیادی مورد استقبال کاربران قرار می گیرد. برنامه تحت موبایل این صرافی بر روی هر دو سیستم عامل اندروید و ios نصب می‌شود. صرافی بیت پین از حدود ۲۵۰ ارزدیجیتال پشتیبانی می کند. در این صرافی می توان ارزهای دیجیتال متاورسی، ارزهای مربوط به پروژه های دیفای (DeFi) و تعدادی از NFTها را نیز مشاهده کرد. این در حالی است که تنها با ۱۰۰ هزار تومان می توانید فعالیت تجاری خود در بیت پین را شروع کنید و برای انجام هر معامله کارمزد پایینی در حدود ۰.۰۶ درصد تا ۰.۳۲ درصد بپردازید. بیت پین علاوه بر مانا، سندباکس و اکسی اینفینیتی از ارزهای متاورسی زیر پشتیبانی می کند:

  • تتا (THETA)
  • انجین کوین (ENJ)
  • مای نیبر آلیس (ALICE)
  • بلاک توپیا (BLOK)
  • وراسیتی (VRA)
  • موباکس (MBOX)
بیشتر بخوانید  آشنایی با انواع شبکه‌های انتقال ارز دیجیتال

منبع: میهن سیگنال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *