بازار ایران پذیرای ماشین‌های چینی جدید می‌شود + عکس

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

در مطلب زیر با مشخصات و امکانات محصولات ونوسیا – Venucia شامل وی آنلاین و استار آشنا خواهید شد.

به گزارش ایرانی متا، خبرها حاکی از آن است که دو شرکت مکث موتور و نورا موتور برنامه واردات محصولات برند چینی ونوسیا را در دستور کار خود قرار دادند و به‌تازگی مدل‌های اولیه دو خودرو V-Online و STAR نیز وارد گمرک شدند.

همچنین این دو شرکت فرایند انجام تست‌های فنی این خودروهای وارداتی را نیز آغاز کردند. در ادامه با مشخصات این خودروهای جدید بازار ایران آشنا خواهیم شد.

معرفی محصولات ونوسیا

ونوسیا وی آنلاین – V-Online

ونوسیا وی آنلاین در سال 2021 معرفی شده و به‌همین دلیل از لحاظ طراحی یک خودرو به‌روز محسوب می‌شود. این شاسی بلند چینی که طبق پلتفرم نیسان قشقایی توسعه پیدا کرده در بازارهای هدف با نام‌های Big-V و Grand-V هم به‌فروش می‌رسد. از ویژگی‌های طراحی این خودرو می‌توان به جلوپنجره بزرگ با گرافیک جذاب در جلو، خطوط تیز در اطرف بدنه و همچنین چرا‌غ‌های به‌هم متصل عقب با طراحی متفاوت اشاره کرد.

وی آنلاین به امکانات متعددی چون گرم‌کن صندلی‌های جلو، رادار نقطه کور، رادار خطی، ۶ ایربگ، نور بالای خودکار، گیربکس شیفت بای وایر، کلاستر و مانیتور یکپارچه، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور نور و باران، ترمز پارک برقی و کروز کنترل مجهز شده است.

ونوسیا از یک موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ با پاشش سوخت مستقیم بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۸۸ اسب بخار و گشتاور ۲۶۰ نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس ۷ سرعته دو کلاچه از نوع تر به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند. این خودرو در جلو از سیستم تعلیق مک فرسون و در عقب از نوع مولتی‌لینک بهره می‌برد.

بیشتر بخوانید  ربات کارگر از فرط کار زیاد از هوش رفت! + عکس

ونوسیا استار – STAR

ونوسیا استار نسبت به وی آنلاین از لحاظ طراحی ساده‌تر بوده و در نمای جلو آن بر خلاف وی آنلاین شاهد جزئیات کمتری هستیم. البته به‌طور کلی زبان طراحی این خودرو به وی آنلاین شبیه بوده و تفاوت زیادی میان آنها وجود ندارد.

ونوسیا استار از امکانات بیشتری نسبت به وی آنلاین بهره می‌برد. در واقع این خودرو به امکاناتی چون تهویه دو ناحیه‌ای، مانیتور ۱۵.۶ اینچی عمودی، ماساژور صندلی‌های جلو، رادار نقطه کور، رادار خطی، ۶ ایربگ، نور بالای خودکار، گیربکس شیفت بای وایر، کلاستر و مانیتور یکپارچه، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور نور و باران، ترمز پارک برقی و کروز کنترل مجهز شده است.

ونوسیا استار از لحاظ ابعاد در سطح نیسان ایکسل تریل قرار دارد. این خودرو در بازارهای هدف با دو پیشرانه بنزینی و هیبریدی به فروش می‌رسد که مدل بنزینی آن از لحاظ مشخصات فنی کاملا مشابه نسخه وی آنلاین است.

D60 پلاس

ونوسیا دی 60 پلاس در بخش فنی به یک موتور 1.6 لیتری سری HR نیسان مجهز شده و بر اساس پلتفرم V نیسان توسعه پیدا کرده است. این پیشرانه می‌تواند قدرتی برابر با 121 اسب بخار و گشتاور 155 نیوتن‌متر را تولید کند. گیربکس CVT ایکس ترونیک نیز وظیفه انتقال قدرت از موتور به چرخ‌های جلو این سدان چینی را بر عهده دارد.

ونوسیا D60 از امکانات متعددی چون تهویه مطبوع دیجیتالی، سانروف، نمایشگر لمسی، کروز کنترل، سیستم ورود و استارت بدون کلید، اتوهلد، ترمز پارک برقی، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی و سیستم کنترل پایداری بهره می‌برد. طول این سدان به 4761 میلی‌متر، عرض آن 1803 میلی‌متر و ارتفاع آن نیز به 1487 میلی‌متر می‌رسد.

بیشتر بخوانید  لندکروز چینی در راه بازار ایران + عکس

منبع: گجت نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *