تولید این خودروی محبوب تا سال 2025 متوقف می‌شود! + عکس

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

این اتفاق باعث می شود که پورشه ۷۱۸ باکستر به عنوان یکی از گزینه‌های تنها در این بازه قیمتی باقی بماند.

BMW Z۴ ۲۰۲۳ یک مدل شیک با قدرت ۳۸۲ اسب بخار و لوکس است، اما طبق گزارش ها، این شرکت قصد دارد تولید آن را در سال ۲۰۲۵ متوقف کند.

به گزارش ایرانی متا، این باعث می شود که پورشه ۷۱۸ باکستر به عنوان یکی از گزینه های تنها در این بازه قیمتی باقی بماند، زیرا آئودی TT رودستر پس از این سال نیز راه ب‌ام‌و را ادامه می دهد.

با این وجود Z۴ هنوز هم یک کانورتیبل لوکس دوست‌داشتنی است که یک تجدید سبک برای سال ۲۰۲۳ در گزینه‌های رنگ جدید، قسمت جلویی اصلاح‌شده و چند ویژگی استاندارد دیگر داشته‌ است.

رنگ فوق‌العاده Thundernight Metallic BMW (یک گزینه ۶۵۰ دلاری) به Z۴ راه پیدا می‌کند، که به طراحی آن کمک می‌کند کمی تازه‌تر به نظر برسد و نشان‌های اختیاری ۲۰۰ دلاری BMW M ۵۰ Years روی کاپوت و صندوق عقب ظاهر خوبی دارند.

اما تفاوت بین این مدل فیس لیفت شده و مدل قبلی آن به سختی قابل توجه است. توری مشبک پهن تر و افقی تر است، چراغ های مه شکن پایین تر هستند و چرخ های ۱۹ اینچی جدید هر گوشه را تزئین می کنند. پکیج M Sport در حال حاضر در M۴۰i نیز استاندارد است، که برخی ارتقاهای آیرودینامیکی ظریف را به سپرها اضافه می کند.

داخل Z۴ کابینی آشنا دارد، با اکثر مواد ممتاز مشابه که در سایر قسمت‌های خط تولید BMW یافت می‌شود، مانند تریم فیبر کربن و آلومینیوم. فقط اکنون فرمان چرمی M، پدال های M و زیرپایی استاندارد M به عنوان بخشی از بسته M Sport در کنار همان چرم Ivory White Vernasca مانند سال گذشته وجود دارد.

بیشتر بخوانید  فوری/ اعلام جزییات ادغام کارت‌های بانکی و خدماتی در کارت ملی

بی ام و واقعاً می توانست صندلی های Z۴ را در اینجا ارتقا دهد. چرم Vernasca روی صندلی ها بسیار عالی است و اکنون گرمایش و پشتیبانی کمری استاندارد را در M۴۰i ارائه می دهد، اما کماکان از خودروهای اسپرت روز دنیا عقب است. حتی با وجود سیستم تعلیق تطبیقی M که اکنون استاندارد است، صندلی‌های Z۴ همچنان نسبت به برخی از رقبای خود خشن تر و سخت‌تر است.

کابین نیز واقعاً تنگ است، اما نه بیشتر از آئودی TT رودستر یا پورشه باکستر. خبر خوب این است که همیشه می‌توانید سقف را بردارید، که در ۱۰ ثانیه با سرعت ۳۱ مایل در ساعت اتفاق می‌افتد.

منبع: خبرآنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *