3 توکن جذاب متاورس ماه مِی

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

دنیای ارزهای دیجیتال فراتر از تصور ما گسترش یافته است و به بستری تبدیل شده که مردم می‌توانند در آن سرمایه‌گذاری کنند و بخشی از چیزی باشند که دنبال تغییر تجربه زندگی ما است.

یکی از پلتفرم‌هایی که اخیراً توجه زیادی را به خود جلب کرده متاورس است. متاورس یک دنیای مجازی است که در آن افراد می‌توانند با یکدیگر تعامل داشته و تجربه‌ای منحصر به فرد را از سر بگذرانند. در این مقاله، بهترین توکن‌های متاورس برای سرمایه‌گذاری در می 2023 را بررسی خواهیم کرد.

با ایرانی متا همراه باشید.

آشنایی با توکن‌ و کوین‌های متاورس

متاورس (Metaverse) یک دنیای مجازی است که بر اساس فناوری بلاک‌چین ساخته شده است و آن‌چنان‌که احتمالاً خودتان تجربه کرده باشید پلتفرمی است که افراد می‌توانند آواتارهای خود را ایجاد کنند و در یک محیط مجازی با یکدیگر تعامل داشته باشند. سکه‌های متاورس که به عنوان توکن‌های متاورس نیز شناخته می‌شوند، دارایی‌های دیجیتالی هستند که در پلتفرم متاورس استفاده می‌شوند. از این سکه‌ها می‌توان برای خرید زمین مجازی، شرکت در مزایده و حتی خرید کالاهای مجازی استفاده کرد.

این ارزهای دیجیتال به طور بالقوه می‌توانند نحوه تعامل ما با دنیای مجازی را تغییر دهند. پلتفرم‌های متاورسی هنوز در مراحل اولیه خود هستند و سرمایه‌گذاری بر روی توکن متاورسی مناسب می‌تواند برگ برنده برای سرمایه‌گذارانی باشد که دنبال ریسک و البته سود بالا هستند.

ارزش بازار ارزهای دیجیتال متاورس در حال افزایش است و صدها گزینه برای انتخاب وجود دارند. در ادامه با هم سه توکن متاورسی که در ماه اخیر توجه خوبی به خود جلب کرده‌اند را مرور می‌کنید.

بیشتر بخوانید  روند نزولی بیت کوین رو به پایان است

Apecoin Ape؛ میون‌های تازه‌وارد

Apecoin یک ارز دیجیتال متاورس جدید است که اخیراً توجه زیادی را به خود جلب کرده است. این توکن یک میم‌کوین (meme coin) است، اما پتانسیل زیادی دارد. این توکن بر روی بلاک‌چین اتریوم ساخته شده است و دارای یک جامعه کاربری قوی است که از آن پشتیبانی می کند. Apecoin Ape طراحی منحصر به فردی دارد و در حال حاضر محبوبیت زیادی در جامعه متاورس به دست آورده است.

Apecoin Ape فقط یک میم‌کوین نیست، بلکه یک پروژه متاورس است. هدف این توکن ایجاد دنیای مجازی است که در آن افراد می‌توانند با یکدیگر تعامل داشته باشند و تجربه‌ای منحصر به فرد داشته باشند. تیم Apecoin Ape سخت در حال کار برای توسعه پروژه متاورس است و در حال حاضر پیشرفت قابل توجهی داشته است.

Love Hate Inu؛ سگ‌های متاورسی

در وب‌سایت ارز دیجیتال Love Hate Inu شما با پروژه توکن در برابر رأی مواجه هستید. کاربران برای قرار دادن توکن‌ها و دادن رأی خود در نظرسنجی‌های مختلف جوایزی دریافت می‌کنند. هر کاربر باید برای شرکت در فرایند رأی‌گیری، $LHINU، توکن بومی شبکه را به اشتراک بگذارد.

Love Hate Inu آرزوهای بزرگی برای متاورس دارد، اگرچه پیش‌بینی می‌شود نسخه نمایشی از سیستم رأی‌گیری آن در ماه‌های آینده منتشر شود. با توجه به وایت پیپر خود، تا سه‌ماهه اول 2024، Love Hate Inu قصد دارد تجربیات متاورس مختلف را در پلتفرم خود ادغام کند. رأی‌گیری آنلاین با استفاده از توکن‌های ارز دیجیتال فقط در این پلتفرم در دسترس است، بنابراین روش رأی‌گیری خصوصی است.

باید دید آیا این پروژه می‌تواند تجربه پروژه شیبا و برخی از پروژه‌های میم‌کوین دیگر را در دنیای متاورس تکرار کند یا به سرنوشتی دیگر دچار می‌شود؟

بیشتر بخوانید  اتریوم کلاسیک چیست؟

TARO توکن RobotEra؛ وب 3 در متاورس

TARO نام دنیایی است که بازی متاورسی RobotEra در آن جریان دارد. تمام خرید و فروش‌ها و مبادلات این دنیای متاورس با این ارز دیجیتال در جریان خواهد بود.

کاربران می‌توانند NFTهای مختلف را با TARO خریداری کنند، اشیا را در یک اکوسیستم دیجیتال بسازند و کاوش کنند و امتیازات بیشتری کسب کنند. هنگامی که پیش‌فروش TARO در نوامبر 2022 راه‌اندازی شد، علاقه‌مندان می‌توانستند توکن را با حداقل 0.02 دلار خریداری کنند.

بازیکنان می‌توانند با خرید ربات‌هایی که به‌عنوان NFT بر روی بلاک‌چین منتشر می‌شوند، در این متاورس فعال باشند، متاورسی که شامل هفت قاره متعلق به یک قبیله از ربات‌ها در سیاره تارو است.

10000 ربات NFT در دسترس است. از این رو، کمبود این دارایی‌ها ممکن است در نهایت ارزش بلندمدت آنها را افزایش دهد.

در سیاره تارو کاربران می‌توانند قطعات مختلف زمین متاورس را خریداری کنند و شروع به استخراج معدن، ساخت کارخانه و ساختن چیزهای مختلف کنند. کاربران حتی می‌توانند کمک‌ربات بسازند و بفروشند. شرکت در ماجراها، پرداخت هزینه برای ورود به رویداد و اجاره فضای بیلبورد به علاقه‌مندان راه‌های متفاوتی برای کسب درآمد می‌دهد.

بنیان‌گذاران RobotEra مطمئن هستند که موارد درآمدی جدید در طول زمان ایجاد می‌شود و این بازی بعد از اقبال بازیکنان به ارزش قابل توجهی می‌رسد.

سلب مسئولیت: نظر بیان شده در مطلب توصیه سرمایه‌گذاری نیست و صرفاً برای اطلاع‌رسانی است. هر سرمایه‌گذاری و همه معاملات مستلزم ریسک هستند، پس قبل از اقدام حتماً با متخصصین مشورت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *