نرخ توکن‌سوزی شیبا برای دومین بار افزایش یافت

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

طی 24 ساعت اخیر نرخ توکن‌سوزی شیبا با حدود 38900 درصد رشد رو به رو بوده است.

به گزارش ایرانی متا، زوم ارز نوشت: ممکن است اکنون شیبا شاهد افت ملایمی در قیمت خود بوده باشد، اما قدرت منحصر به فردی در بخش‌های دیگر به نمایش گذاشته که قدرت شبکه آن را تعریف می‌کند. دومین میم کوین بزرگ بازار از حیث ارزش کل، شاهد رشد محسوسی در نرخ توکن سوزی بوده و این موضوع، نشانگر سلامت شبکه است.

بنا به داده‌های ارائه شده توسط پلتفرم Shibburn، طی 24 ساعت گذشته نرخ توکن سوزی شیبا حدود 38900 درصد رشد را تجربه کرده است. یکی از نکات غافلگیرکننده برای این نقطه عطف، این است که نرخ توکن سوزی شیبا شاهد رشد چشم‌گیری برای دومین بار در این هفته بود.

در حقیقت، این بار بیش از 1.69 میلیارد توکن SHIB به کیف پول‌های غیرفعال ارسال شدند؛ رقمی که نسبت به دو میلیارد توکن سوزانده شده در مدت چند روز پیش بیشتر است. کیف پول فعالی که به سوزاندن این توکن‌ها کمک کرد، در بیش از 95 درصد از توکن‌های حذف شده از چرخه دست داشته است.

نرخ توکن سوزی، نقش چشم‌گیری در تعیین عملکرد شبکه شیبا نقش دارد؛ هرچند، با وجود دست داشتن یک آدرس در بیشتر میم کوین‌های حذف شده، به نظر می‌رسد که اطمینانی از سلامت شبکه وجود ندارد.

با وجود گذر کردن نرخ توکن سوزی شیبا از مجموع 75000 درصد در هفته، چشم‌انداز قیمتی آن هنوز نزولی به نظر می‌رسد. در لحظه‌ی نگارش این خبر، SHIB در سطح قیمت 0.0000099 دلار قرار دارد.

بیشتر بخوانید  واتس‌اپ به زودی امکان انتخاب نام کاربری را فراهم می‌کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *