خرید زمین در متاورس / ارزش زمین مجازی چقدر است؟

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

تجزیه و تحلیل ابر جهان متاورس متاورس یا گاهی فراجهان، فرضیه‌ای از نسل بعدی اینترنت است که از محیط‌های مجازی سه بعدی آنلاین غیرمتمرکز و پایدار تشکیل می‌شود. این دنیای مجازی از طریق هدست‌های واقعیت مجازی، عینک‌های واقعیت افزوده، گوشی‌های هوشمند، رایانه‌های شخصی و کنسول‌های بازی قابل دسترسی خواهد بود. متاورس، به شکلی محدود در حال حاضر در پلتفرم‌هایی مانند وی‌آر چت یا بازی‌های ویدیویی مانند زندگی دوم وجود دارد. همچنین می‌توان به فیلم بازیکن شماره یک آماده (فیلم) و همچنین انیمه سورت آرت آنلاین اشاره کرد.

به زبان ساده، فضای مجازی است که می تواند دنیای واقعی را ترسیم کند ولی مستقل از دنیای واقعی است. متاورس در زمان یک دنیای دیجیتال موازی است که از دنیای واقعی جدا شده اما همیشه آنلاین است. مردم می توانند آزادانه به عنوان آواتارهای مجازی در آن زندگی کنند. فیلم Ready Player One که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد، بصری‌ترین نمایش متاورس در نظر گرفته می‌شود. رفتارها و تجربیات افراد در دنیای مجازی نیز به دنیای واقعی منتقل می شود و بر دنیای واقعی تاثیر می گذارد.

فراجهان در حال تغییر هر جنبه ای از دنیای واقعی است. شاید تمرکززدایی و فناوری بلاک چین(یک سیستم ثبت گزارشات و اطلاعات است که به صورت همزمان، داده‌هایی در آن ثبت و اصلاح می‌شوند. پیچیدگی این فناوری آن را به گزینه‌ای غیر قابل نفوذ و با امنیت بالا تبدیل کرده است.) ما را به عصر بعدی هدایت کند. در عین حال، اتریوم و NFT می توانند درآمد واقعی بیشتری را در توسعه متاورس برای مردم به ارمغان بیاورند.

سرزمین مجازی یک دارایی مهم NFT در Metaverse GameFi مانند The Sandbox و Decentraland است. این بازی ها برای ایجاد یک دنیای مجازی کامل طراحی شده اند و سرزمین مجازی در بازی نقشه برداری از زمین در واقعیت است. برای قضاوت در مورد اینکه آیا زمین مجازی واقعاً ارزشمند است، باید با مفهوم Metaverse GameFi شروع کنیم.

بیشتر بخوانید  آینده ارز دیجیتال پپه (PEPE)

Metaverse GameFi کاملاً به بازیکنان بستگی دارد تا دنیای بازی خود را بسازند. مسئولیت تولید و بهره برداری از محتوای بازی و حتی اداره کل متاورس بازی را بر عهده دارد. این بازی ها در ابتدا فقط یک بیابان بودند. پس از خرید زمین، بازیکنان می توانند از ابزارهایی برای ایجاد صحنه ها و ساختمان ها در زمین خود استفاده کنند. کل دنیای بازی مانند یک شهربازی بزرگ است که پس از اتمام ساخت، می توان آن را برون سپاری کرد. بسیاری از بازیکنان دیگر نیز برای بازدید و بازی در این زمین جذب خواهند شد و صاحبان زمین نیز از آن سود خواهند برد.

اجاره زمین:

بنابراین، کارکردهای زمین در متاورس گیم فای عبارتند از: صاحبان زمین می توانند در زمین مغازه بسازند، بازی بسازند یا مسابقات، رویدادها و غیره برگزار کنند، بازیکنان دیگر را جذب کنند و درآمدشان را افزایش دهند. بازیکنان معمولی می توانند برای بازی وارد زمین دیگران شوند، اما ممکن است نیاز به پرداخت بلیط یا برخی هزینه های بازی دیگر داشته باشند. علاوه بر این، بازیکنان می‌توانند زمینی را که دارند اجاره کنند یا دوباره بفروشند. زمین هایی که توسعه یافته اند یا در موقعیت های برتر قرار دارند را می توان با قیمت بالاتری در بازار فروخت.

در تجزیه و تحلیل ابر جهان متاورس خواهیم فهمید که اگر روزی امیدی برای کنار گذاشتن کودکان از نمایشگر وجود داشت، با این همه‌گیری از بین رفت. یک مطالعه آلمانی منتشر شده توسط DAK-Gesundheit نشان داد که استفاده از رسانه های اجتماعی و بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۰ نسبت به سال ۲۰۱۹ در میان کودکان ۱۲ تا ۱۷ ساله حداقل ۶۰ درصد افزایش داشته است. اکنون نه فقط یک صفحه نمایش، بلکه یک دنیا را تصور کنید. تاتسو مادر دو فرزند است و علیرغم ایجاد یک حرفه موفق در فضاهای دیجیتال، اصرار دارد که فرزندانش تا حد امکان زمان خود را در دنیای واقعی بگذرانند.

بیشتر بخوانید  گسترش روابط کره‌جنوبی و ویتنام از طریق متاورس

در تجزیه و تحلیل ابر جهان متاورس خواهیم فهمید که طرفداران واقعی التماس می کنند که متفاوت باشند. آنها بر این باورند که متاورس فوایدی برای همه دارد، که می‌تواند دسترسی، فرصت، شبکه‌های اجتماعی و سلامت روان را گسترش دهد – اگرچه حتی آنها باید بپذیرند که بسیاری از خوبی‌هایی که متاورس می‌تواند انجام دهد هنوز حدس و گمان است و به تلاقی بین رویدادها، از استقرار سخت افزار تا توسعه زیرساخت داده، در جدول زمانی بسیار مبهم. طرفدارانی مانند تاتسو استدلال می کنند که آنچه مطمئناً وجود دارد، پتانسیل پیش از این درک شده برای متاورس برای افزایش همدلی و القای مهربانی است.

«من فکر می‌کنم وقتی در یک فضای مجازی هستید، معمولا کوچک‌تر هستید، معمولاً صمیمی‌تر هستید. و من فکر می‌کنم وقتی به این دنیا می‌رویم، جایی که شما واقعاً آواتار خود را شخصی‌سازی می‌کنید، رابطه صمیمانه‌تری با افرادی که آنلاین دارید ایجاد می‌کنید.” حتی اگر پشت یک صفحه نمایش یا پشت هدست هستید، باز هم کسی را می بینید.

منبع: ataztec

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *