عبور حجم معاملات پپه از ۲.۷ میلیارد دلار

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

PEPE با ارزش بازار فعلی ۱.۲ میلیارد دلار به عنوان چهل و دومین ارز دیجیتال بزرگ رتبه بندی می شود.

به گزارش ایرانی متا، میهن سیگنال نوشت: میم کوین قورباغه ای پپه شاهد افزایش شدید حجم معاملات خود بوده است. به نقل از Wu Blockchain، حجم معاملات نقدی PEPE در ۲۴ ساعت گذشته به ۲.۷ میلیارد دلار رسید. این امر باعث که این میم کوین پس از USDT، BTC، ETH و USDC در جایگاه دوم حجم معاملات قرار بگیرد.

OKX یکی از اولین صرافی های بزرگی بود که PEPE را در فهرست ارزهای دیجیتال معاملاتی خود قرار داد. این صرافی بیشترین حجم معاملات پپه را با ۶۵۰ میلیون دلار به خود اختصاص داد. وو بلاک چین خاطرنشان می کند که حجم معاملات فیوچرز عمدتا بر روی بایننس متمرکز است. حجم معاملات میم کوین قورباغه در ۲۴ ساعت گذشته ۱.۴ میلیارد دلار بود و پس از BTC و ETH در رتبه دوم قرار دارد.

بایننس پپه را وارد فهرست خود کرد

بایننس به عنوان بزرگترین صرافی PEPE با ۵.۸۷ درصد عرضه یا ۷۸ میلیون دلار پیشتاز است.

لازم به ذکر است که دیروز بایننس اعلام کرد که PEPE را با جفت معاملات نقطه ای PEPE/USDT و PEPE/TUSD در فهرست قرار داد.

پپه در کنار فلوکی اینو، وارد لیست معاملاتی بایننس شد.

علاوه بر این، بایننس می گوید که PEPE را به عنوان دارایی قابل استقراض جدید ظرف ۴۸ ساعت پس از اینکه در فهرستش قرار گرفت، اضافه می کند.

به دلیل چالش های فنی، سرمایه گذاری PEPE در Binance به طور موقت به حالت تعلیق درآمد اما اکنون با رفع مشکلات از سر گرفته شد. انتظار می رود که عملیات برداشت FLOKI و PEPE امروز، ۶ می، باز شود.

بیشتر بخوانید  احتمال کاهش قیمت بیت‌کوین در این 4 روز

PEPE که در ماه آوریل راه اندازی شد، رشد شگفت انگیزی را تجربه کرد و ارزش بازار آن در روز جمعه از یک میلیارد دلار گذشت. بر اساس گزارشات، پپه در ۲۴ ساعت گذشته ۷.۱۷ درصد افزایش یافت و به ۰.۰۰۰۰۰۳۰۷ دلار رسید. حجم معاملات ۲۴ ساعته آن با ۲,۷۶۸,۳۶۰,۶۸۶ دلار معامله ۱۶۰ درصد افزایش یافت.

PEPE با ارزش بازار فعلی ۱.۲ میلیارد دلار به عنوان چهل و دومین ارز دیجیتال بزرگ رتبه بندی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *