تصمیم اپل برای بهبود عمر باتری Apple Watch

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

به گفته یکی از مدیران ارشد اپل، این شرکت در تلاش است تا عمرباتری اپل واچ را بهبود بخشد.

یکی از مدیران ارشد اپل می‌گوید این شرکت تمایل دارد شارژدهی اپل واچ را بهبود دهد و به‌همین دلیل درحال‌کار روی روش‌های مختلفی است تا این مشکل را برطرف کند.

باب بورچرز، معاون بازاریابی جهانی محصولات اپل، در مصاحبه‌ای جدید توضیحاتی درمورد تلاش‌های شرکت متبوعش برای بهبود عمرباتری اپل واچ و همچنین مک‌ پرو مجهز به تراشه‌ی اختصاصی سری M ارائه داد.

عمرباتری اپل‌ واچ

به‌نوشته‌ی 9to5Mac، شارژدهی اپل‌ واچ یکی از مشکلات رایجی است که بسیاری از کاربران این محصول از مدت‌ها قبل آن را مطرح کرده‌اند. افراد درواقع به‌دنبال این هستند که حداقل در تعطیلات آخر هفته نیازی به شارژ روزانه‌ی ساعت هوشمند خود نداشته باشند.

برخی افراد اپل‌ واچ را با ساعت‌های هوشمند گارمین مقایسه می‌کنند. برخی محصولات گارمین درصورت عدم استفاده از حسگر GPS بار هربار شارژ تا دو هفته دوام خواهند آورد. دیگران تعجب می‌کنند که اپل چگونه شارژدهی چشم‌گیری را در مک‌بوک‌های خود ارائه می‌دهد اما این ویژگی در ساعت‌های شرکت مذکور دیده نمی‌شود.

با این‌حال بورچرز در گفت‌وگو با ایندیا تودی گفت که تلاش‌های اپل به‌منظور ایجاد تعادل بین ویژگی‌ها و شارژدهی است. محصولاتی که در خط تولید این شرکت وجود دارند همچنان باید ازنظر کارایی بهینه شوند. یکی از این دستگاه‌ها اپل‌ واچ است که امکانات مختلفی برای ردیابی سلامت دارد و عمر باتری آن نیز نسبتاً خوب است.

بورچرز افزود ایجاد تعادل میان قابلیت‌ها و شارژدهی تنها راه‌کار رفع مشکل نیست و شارژ سریع نیز می‌تواند راهکار مناسب دیگری باشد.

مک‌ پرو جدید

وجود پرسش‌های فراوان درمورد نسل بعدی مک‌ پرو با تراشه‌های اختصاصی اپل، این شرکت هنوز جزئیاتی درمورد دستگاه مذکور ارائه نداده است.

طبق گزارش مارک گورمن، اپل کار روی تراشه‌ی M2 Extreme را متوقف کرده است و مک‌ پرو ۲۰۲۳ با حافظه‌ی قابل ارتقا یا گرافیک قابل ارتقا عرضه نخواهد شد. این گزارش باعث می‌شود بسیاری افراد سؤال کنند معرفی یک مدل جدید از مک‌ پرو که مشخصات آن نسبت‌به نسل کنونی این محصول بهبود داده نشده است اساساً چه فایده‌ای خواهد داشت؟

ارجاعات کد iOS 16.4 به مک‌ پرو جدیدی اشاره دارد که از ماژول‌های قابل‌تعویض بهره خواهد برد اما این مورد نیز همچنان سؤالات بیشتری را بی‌پاسخ باقی می‌گذارد.

بورچرز نیز هیچ جزئیات دیگری درمورد مک‌ پرو آینده ارائه نداده است اما می‌گوید اپل به‌دنبال استفاده از تراشه‌های اختصاصی در همه‌ی محصولات خود است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *