رونمایی از بزرگترین گل طلایی خاورمیانه در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه تهران

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

به گزارش ایرانی متا، نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه تهران، ظهر شنبه (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲) در بوستان گفت‌وگو آغاز به کار کرد. این نمایشگاه تا ۲۲ اردیبهشت میزبان بازدید کنندگان و علاقه‌مندان است.

برای بازدید از غرفه‌های متنوع گل و گیاه و همینطور لوازم و ملزومات نگهداری گل و گیاهان آپارتمانی اعم از خاک، کود و محصولات رشد گیاه در نمایشگاه گل و گیاه تهران، سری به بوستان گفتگوی تهران بزنید.

ساعت کار نمایشگاه گل و گیاه تهران

برای بازدید از نمایشگاه گل و گیاه تهران می توانید در روزهای اعلام شده از ساعت 8 صبح تا 8 شب به بوستان گفتگو مراجعه نمایید.

حتی اگر قصد خرید گل و گیاه ندارید پیشنهاد ما این است که با بازدید از غرفه های تخصصی نمایشگاه گل و گیاه تهران از شادابی و نشاط گیاهان بهره مند شوید و همزمان در زمینه گل و گیاهان خاص اطلاعات تخصصی خود را از طریق مشاوران زبده و متخصان این حوزه که هر ساله در نمایشگاه حضور بهم می رسانند، افرایش دهید.

در این نمایشگاه سالانه تعدادی زیادی از تولیدکنندگان گل و گیاه به عرضه محصولات خود به شهروندان تهرانی می پردازند که حضور آن ها در کنار هم مجموعه های رنگارنگ و بسیار زیبایی از گل و گیاه را بوجود می آورند.

نمایشگاه گل و گیاه تهران گیشا در واقع همان نمایشگاه شهرداری تهران است که هر ساله در اردیبهشت ماه در بوستان گفتگو و در محل دائمی نمایشگاههای شهرداری تهران برگزار میگردد.

رونمایی از بزرگترین گل طلایی خاورمیانه

ایرانی متا در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه تهران اقدام به رونمایی از گلی طلایی کرده است که شما می توانید از طریق نرم‌افزار over آن را مشاهده کنید و با گرفتن عکس و ارسال آن به پیج اینستاگرام ما به آدرس https://instagram.com/iranimeta به قید قرعه از جوایز نفیس ما بهره‌مند شوید.

بیشتر بخوانید  رونمایی از آواتار کامل مارک زاکربرگ

نگاهی کوتاه به مفهوم متاورس

متاورس به عنوان یک شبکه‌ مجازی عمل کرده که در آن کاربران قادر خواهند بود با یکدیگر و با دیگر اجزای محیط اطراف خود تعامل کنند. به عبارتی دیگر، در دنیای متاورس افراد به صورت آنلاین و مجازی به نقش‌آفرینی می‌پردازند.

این دنیای مجازی، جنبه‌های مختلف شبکه‌های اجتماعی،‌ بازی‌های ویدیوئی، فناوری واقعیت مجازی (VR) و واقعیت افزوده (AR) و در نهایت بلاک‌ چین را با یکدیگر ادغام می‌کند. به همین دلیل متاورس را می‌توان به دنیایی که توسط واقعیت‌های مجازی و واقعیت‌های افزوده ساخته می‌شود هم نسبت داد.

واقعیت مجازی «Virtual Reality» که به اختصار به آن «VR» می‌گویند یک دنیای دیجیتالی است که افراد با ورود به آن و با استفاده از عینک‌های واقعیت مجازی با اشیاء و کلیه وقایه موجود در آن تعامل داشته باشند. به این صورت که کاربر با زدن این عینک وارد دنیای مجازی شده و در این دنیا می‌تواند تجربیت گوناگونی داشته باشد.

 به عنوان اولین و مهم‌ترین ویژگی متاورس به حضور یا همان Presence می‌توان اشاره کرد. منظور از کلمه حضور در متاورس این است که کاربران در این دنیای مجازی و در کنار باقی کاربران، احساس حضور کنند. تحقیقات نشان می‌دهد که این احساس حضور به افزایش کیفیت تعاملات در این دنیای مجازی کمک می‌کند.

متاورس مفهوم و تعریف گسترده‌تری نسبت به دنیای واقعی که دارد که در آن زندگی می‌کنیم. با توجه به اینکه دنیای متاورس به غضاهای فیزیکی محدود نیست تا بی‌نهایت امکان گسترش آن وجود دارد و حد و مرزی برای آن وجود ندارد. به طور خلاصه باید گفت متاورس دنیای بی‌پایان است.

بیشتر بخوانید  ارزهای دیجیتال در متاورس / نگاهی به برخی پروژه‌های قدرتمند متاورس

در دنیای متاورس امکان و قابلیت ارتباط و تعامل بین کاربران سراسر جهان به صورت همزمان وجود دارد. به عبارتی دیگر حوزه متاورس توانایی تعامل و ارتباط میان میلیاردها کاربر در زمان واقعی را فراهم می‌کند.

از مزیت‌های بارز و محبوبی که در دنیای متاورس وجود دارد حذف هزینه‌های دنیای فیزیکی مثل هزینه رفت‌و‌آمد، آموزش‌، خرید سخت‌افزارها و نرم‌افزارها و موارد دیگر می‌شود. چون نه دیگر نیازی به رفت و آمد هست و نه خرید سخت افزار یا نرم افزار. امری که در برخی موارد می‌تواند سبب بهبود وضعیت زندگی انسان شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *