قیمت شیبا اینو پس از اوج‌گیری میم کوین‌ها به کدام سو می‌رود؟

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

توکن رمز ارزی با مضمون نژاد سگ محبوب، شیبا اینو، به عنوان یک توکن ERC-20 در بلاکچین اتریوم فعالیت می‌کند، این ارز دیجیتال همزمان با رشدهای عظیم قیمتی که در میم کوین‌های رقیب خود مانند Pepe در روزهای اخیر مشاهده شد، در وضعیت نامناسبی قرار دارد.

در همین حال، همانطور که پامپ میم کوین‌های جدیدتر مانند Pepe و باب اسفنجی رو به اصلاح و کاهش قرار گرفته‌اند، شیبا اینو تحت فشار فروش شدیدتری قرار دارد.

شیبا اینو آخرین بار در روز دوشنبه به کمتر از 0.000009 دلار در هر توکن رسید که پس از از نزول آن حمایت حیاتی قیمت در منطقه 0.00000098 دلاری در آخر هفته که قبل‌تر برای نزدیک به دو ماه حفظ شده بود، از دست رفت.

زیان شیبا اینو در این ماه اکنون حدود 12 درصد است و سود سالیانه آن اکنون به حدود 10 درصد کاهش یافته است. گفتنی است، این ارز دیجیتال تا 95 درصد در بالاترین حد خود نسبت به ماه فوریه در منطقه 0.000016 دلار افزایش داشته است.

روند قیمت شیبا اینو، منبع: Tradingview
روند قیمت شیبا اینو، منبع: Tradingview

پیش بینی روند قیمت شیبا اینو

به عقیده بسیاری از تحلیلگران، اقدام اخیر قیمت نشان می‌دهد که میم کوین‌های قدیمی‌تر بازار رمز ارز مانند دوج کوین و شیبا اینو در مقایسه با میم‌کوین‌های رقیب جدیدتر درخشش خود را از دست می‌دهند. علت این امر می‌تواند تغییر ترجیحات سرمایه‌گذاران میم کوین به سمت شکار فرصت‌های 100 برابری بعدی باشد. اکنون بسیاری از معامله‌گران شیت کوین‌ها به جای سرمایه‌گذاری روی پروژه‌های قدیمی‌تر، به سمت پروژه‌های جدید بازار حرکت کرده‌اند.

به نظر می‌رسد که این امر، همراه با رکود گسترده‌تر بازار و بیت کوین، قیمت این رمز ارز را به سمت سطوح پایین‌تری بکشاند. آزمایش پایین‌ترین قیمت دسامبر گذشته، درست زیر سطح 0.000008 دلار، 12 درصد کاهش بیشتر از سطوح فعلی، در این مرحله اجتناب‌ناپذیر به نظر می‌رسد، به‌ویژه با توجه به اینکه شیبا اینو احتمالا در آستانه مشاهده الگو صلیب مرگ بسیار وحشتناک است. این الگو زمانی رخ می‌دهد که میانگین 50 روزه از میانگین متحرک 200 روزه در جهت منفی عبور می‌کند.

بیشتر بخوانید  پپه در پی افزایش حجم معاملات با جهش 5 درصدی رو به رو شد

صعود 7 برابری توکن SPONGE

با وجود اینکه توکن (SPONGE)  در حال حاضر 75 درصد از بالاترین قیمت روز یکشنبه در منطقه 0.0024 دلار عقب نشینی کرده است، هنوز هم 7 برابر قیمت شروع خود در صرافی غیرمتمرکز Uniswap حدود 0.000073 دلار قرار دارد.

این بدان معناست که در اوج قیمت خود در روز یکشنبه، $SPONGE در مقایسه با قیمت افتتاحیه خود در  Uniswap  هفته گذشته، بیش از 73 برابر افزایش یافته بود.

SPONGE  یک کوین با مضمون انیمیشن باب اسفنجی است. پامپ قیمت در این توکن همزمان با جهش‌های بزرگ قیمت در سایر میم کوین‌های جدد بازار از جمله Pepe (PEPE) و Floki (FLOKI) همراه شده است.

گفتنی است، سرمایه‌گذاران به سمت نسل جدیدی از میم کوین‌ها هجوم می‌آورند و امیدوارند سودهای نمایی کسب کنند.

در قیمت فعلی حدود 0.00062 دلار، حجم معاملات در 24 ساعت گذشته حدود 105 میلیون دلار بوده است که بیش از چهار برابر ارزش بازار این ارز دیجیتال است.

SPONGE به بایننس وارد می‌شود؟

با توجه به اینکه پپه و فلوکی هم‌اکنون در بایننس لیست شده‌اند، سرمایه‌گذاران باب اسفنجی امیدوارند که SPONGE توکن بعدی در این موج بازار باشد.

باوجود این که کمی زود است تا بگوییم بایننس قصد دارد SPONGE را در صرافی خود فهرست کند، اما به‌طور قطع این توکن حداقل در رادار صرافی‌های بزرگی مانند کوین‌بیس و دیگر صرافی‌ها قرار دارد.

در حال حاضر، سرمایه‌گذاران توکن SPONGE باید به فهرست‌بندی در صرافی‌های کوچک‌تر بسنده کنند. از طرفی دیگر نیز سرمایه گذاران توکن باب اسفنجی همچنین امیدوارند که این میم کوین در TikTok وایرال شود.

بیشتر بخوانید  بیت‌کوین در کانال 29 هزار دلاری قرار گرفت

منبع: تجارت‌نیوز

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *