رونمایی از پیکسل 7a در کنفرانس Google I/O 2023

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

در جریان رویداد I/O امسال گوگل از گوشی هوشمند پیکسل 7a رونمایی شد.

به گزارش ایرانی متا به نقل از زومیت، این محصول به‌عنوان عضو ارزان‌قیمت‌ سری پیکسل ۷ به جمع این خانواده اضافه می‌شود.

پیکسل 7a گوگل به دوربین اصلی ۶۴ جدیدی مجهز شده که حسگر آن ۷۲ درصد بزرگ‌تر از نسل قبل است و یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اولتراواید سیستم دوربین آن را کامل می‌کند. این گوشی همچنین به دوربین جلو ۱۳ مگاپیکسلی مجهز شده است. دوربین پشتی و جلویی محصول مورداشاره امکان فیلم‌برداری به‌ترتیب با وضوح 5K با نرخ ۶۰ فریم برثانیه و 4K با نرخ ۳۰ فریم برثانیه را ارائه می‌دهند. قلپ تپنده‌ی محصول میان‌رده‌ی جدید گوگل، تراشه‌ی تنسور G2 است از ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی می‌برد.

دوربین جلو نیز با لنز 95 درجه با فوکوس ثابت (f/2.2) تا 13 مگاپیکسل (1.12 میکرومتر) افزایش یافته است. دوربین پشتی می‌تواند ویدیوی 5K تا 60 فریم بر ثانیه ضبط کند و دوربین جلویی با کیفیت 4K با سرعت 30 فریم در ثانیه فیلمبرداری می‌کند.

میان‌رده‌ی جدید گوگل به نمایشگر ۶٫۱ اینچی AMOLED با وضوح Full HD پلاس مجهز شده است و از نرخ نوسازی ۹۰ هرتز پشتیبانی می‌کند.

پیکسل 7a مثل دومدل دیگر خانواده‌ی پیکسل ۷ از فریم فلزی بهره می‌برد اما قاب پشتی آن پلاستیکی است. از دیگر ویژگی‌های ارتباطی این دستگاه می‌توان به بلوتوث ۵٫۲، وای‌فای 6E و درگاه USB C مبتنی‌بر USB 3.2 اشاره کرد.

پیکسل 7a به باتری ۴۳۸۵ میلی آمپرساعتی مجهز شده است و از شارژ ۱۸ وات سیمی پشتیبانی می‌کند. باید اشاره کنیم شارژ در جعبه‌ی این محصول ارائه نمی‌شود و فقط با یک کابل USB-C به USB-C به‌فروش می‌رسد و باید شارژر را به‌طور جداگانه خریداری کنید.

بیشتر بخوانید  چند روش کاربردی برای بهتر شدن سرعت گوگل کروم در گوشی‌های اندرویدی

پیکسل 7a در چهار رنگ مشکی، سفید، آبی و مرجانی با برچسب ۴۹۹ دلار روانه‌ی بازار می‌شود که نسبت‌به قیمت ۴۵۰ دلاری پیکسل 6a کمی افزایش یافته است.

شایان ذکر است خریداران از امروز می‌توانند پیکسل 7a را سفارش دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *