چطور برای موتور جست‌وجوی جدید گوگل ثبت‌نام کنیم+ آموزش گام‌به‌گام

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

در Google I/O، این غول فناوری برخی از ارتقاهای  هوش مصنوعی مولد را برای پلتفرم‌های خود از جمله موتور جستجوی گوگل اعلام کرد. جستجوی جدید مبتنی بر هوش مصنوعی گوگل که به عنوان تجربه مولد جستجو (SGE) شناخته می‌شود، شامل پاسخ‌های کاربردی مبتنی بر هوش مصنوعی است که برای پرسش‌های روزمره، خرید و موارد دیگر مفید است.

مدل جدید سرچ گوگل ظاهر قرار است تا بعد از بیش از یک دهه تغییراتی اساسی به ظاهر سرچ گوگل هم دهد تا غول جست‌وجوی اینترنت زمین بازی را به رقبای قدیمی مثل مایکروسافت و موتور جست‌وجوی آن یعنی Bing نبازد.

قبل از اینکه خیلی هیجان‌زده شوید، این نسخه هنوز برای عموم منتشر نشده است. با این حال، گوگل اعلام کرد که در هفته‌های آینده برنامه‌ای جدید برای دسترسی به نسخه‌ اولیه راه‌اندازی خواهد شد و مخاطبانی محدود به نسخه اولیه نسل جدید موتور جست‌وجو گوگل دسترسی خواهند داشت.

نحوه پیوستن به لیست انتظار آزمایشگاه‌های جستجو گوگل (search labs)

اگر علاقه‌مند به تست پیش از موعد نسل جدید موتور جست‌وجوی گوگل هستید، می‌توانید از امروز در لیست انتظار آزمایشگاه‌های جستجو یا سرچ لَبز (search labs) ثبت‌نام کنید. با این ثبت‌نام شانس این را دارید که بخشی از برنامه تست این موتور جست‌وجو باشید.

به صفحه Search Labs بروید

به صفحه اصلی Google Search Labs بروید. در این صفحه گزینه ثبت‌نام به شما داده می‌شود.

https://labs.google.com/search/

اگر پیام خطای «آزمایشگاه‌های جستجو برای حساب شما در دسترس نیست» را مشاهده کردید، ممکن است به این دلیل باشد که از ایران برای این کار اقدام می‌کنید. با کمک برنامه‌های موجود لوکیشن خود را تغییر دهید و دوباره تلاش کنید.

بیشتر بخوانید  انتشار تصاویر هواوی میت 60 با طراحی دو‌رنگ

وارد حساب گوگل خود شوید

هنگامی که در صفحه اصلی قرار گرفتید، روی دکمه آبی رنگ “sing in” در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید. با استفاده از حساب شخصی جیمیل خود وارد گوگل شوید.

وارد لیست انتظار شوید

پس از ورود به سیستم، به صفحه‌ای وارد می‌شوید که در آن می‌توانید به سادگی با کلیک بر روی دکمه “Join Wachlist” به لیست انتظار بپیوندید. وقتی این کار را کردید همه چیز تمام شده است.

صبر کنید

اکنون که به لیست انتظار ملحق شده‌اید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که منتظر بمانید. مطمئن شوید که ایمیل‌های مرتبط با حسابی را که برای پیوستن به لیست انتظار استفاده کرده‌اید، چک می‌کنید. هر وقت گوگل به شما دسترسی دهد از طریق ایمیل متوجه خواهید شد.

منبع: zdnet

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *