آیا شت‌کوین می‌تواند ما را پولدار کند؟

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

بر کسی پوشیده نیست که بازار ارزهای دیجیتال مملو از ارز هایی است که کاربرد چندانی ندارند و معمولاً به آنها «شت کوین» یا زرد ارز می گویند. در حالی که درست است که برخی از سرمایه گذاران با سرمایه گذاری در این ارز ها درآمد های قابل توجهی کسب کرده اند، اما این سوال باقی می ماند که آیا می توان با سرمایه گذاری در شت کوین ها پولدار شد؟

به چه چیزی شت کوین میگوییم؟

شت کوین یک اصطلاح عمومی است که به ارزهای دیجیتال بی‌ارزش گفته می‌شود که هدف خاصی ندارند. برخی نیز این اصطلاح را برای آلت کوین هایی که بعد از بیت کوین ایجاد شدند به کار بردند اما با درنظرگرفتن شرایط فعلی، تعریف درست همان مورد اول است. به دلیل ماهیت ارزهای دیجیتال و نبود قانون‌گذاری در این حوزه پروژه‌های زیادی در قالب شت کوین ارائه می‌شوند که هدف به خصوصی هم ندارند.

آیا شت کوین میتواند ما را پولدار کند؟

واقعیت این است که اگرچه می توان از ترید شت کوین سود به دست آورد، اما بعید است که آنها شما را ثروتمند کنند. بر خلاف بیت کوین یا سایر ارزهای دیجیتال شناخته شده که دارای موارد استفاده و پذیرش در دنیای واقعی هستند، بیشتر شت کوین ها صرفاً مبتنی بر تبلیغات هستند و فاقد هرگونه ارزش واقعی هستند.

حقیقت این است که شت کوین ها می توانند شما را پول ساز کنند، اما شما را ثروتمند نمی کنند!

در حالی که برخی از سرمایه‌گذاران با سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین یا سایر ارزهای دیجیتال معتبر تبدیل به میلیونر شده‌اند، نمی‌شنویم که فردی با سرمایه‌گذاری در بی بی دوج کوین یا شیبا اینو و یا سایر شت‌کوین‌ها میلیونر شود.

بیشتر بخوانید  به این دلایل به هوش مصنوعی اعتماد نکنید

بنابراین، برای سرمایه‌گذاران مهم است که قبل از سرمایه‌گذاری در هر ارز دیجیتال، به‌ویژه شت‌کوین های پر ریسک، تحقیق و بررسی کامل انجام دهید. به‌جای دنبال کردن تبلیغات و سودهای سریع، سرمایه‌گذاران باید روی ایجاد یک سبد متنوع از ارزهای دیجیتال با نقشه و اهداف قوی و پذیرش در دنیای واقعی تمرکز کنند. در دراز مدت، این رویکرد به احتمال زیاد منجر به بازده سرمایه گذاری پایدار و قابل توجهی می شود.

مثالی از پامپ یک شت کوین که توانست چندین نفر را میلیاردر کند

چند وقت پیش فلوکی اینو به شدت زیادی پامپ شد. در اوایل صبح ایلان ماسک توئیتی با عکس سگ شیبای خود توئیت کرد که مخفیانه و برعکس روی کاغذ جلوی آن نوشته شده بود FLOKI

نتیجه توئیت ایلان ماسک: پامپ ۷۰ درصدی ارز فلوکی اینو

این چندمین بار است که ایلان ماسک در روند قیمت ارزهای دیجیتال دخالت میکند!بعد از این حادثه عده ای از هواداران فلوکی اینو ادعا کردند میلیونر شده اند و به فکر خرید لامبورگینی(ما که باور نمیکنیم!) هستند.

لذا در شت کوین های پر ریسک امکان پامپ های چند هزار درصدی وجود دارد، اما امکان همین ضرر ها هم وجود دارد.

سرمایه گذاری در شت کوین درست است یا خیر؟

عموماً ارزش بازار بیشتر شت کوین ها پایین است به همین دلیل گاهی کسب سود از طریق آن‌ها راحت می‌شود. با رشد انفجاری برخی از شت کوین ها افراد زیادی به سودهای کلان می‌رسند. درصورتی‌که تحلیل درستی داشته باشید می‌توانید با استفاده از شت کوین ها سودهای مناسبی به دست بیاورید. ازآنجاکه ارزش بازار چنین ارزهایی پایین است و بیشتر توکن ها در اختیار گروه اندکی هستند با فروش و تخلیه ناگهانی امکان سقوط شدید قیمت وجود دارد.

بیشتر بخوانید  صعود قیمت شیبا اینو و توکن‌هایش پیش از عرضه شیباریوم

منبع: میهن سیگنال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *