قابلیت نمایش تصویر و جدول به بینگ‌چت اضافه شد

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

انتظار می‌رود مایکروسافت در کنفرانس بیلد 2023 در 2 خرداد از طرح‌های بیشتری برای بینگ پرده بردارد.

به گزارش ایرانی متا به نقل از دیجیاتو، مایکروسافت هفته گذشته از تغییرات و ویژگی‌های جدیدی برای بینگ چت خبر داد. در کنار قابلیت دسترسی به سابقه چت‌ها، بینگ حالا با قابلیت‌های جدید خود می‌تواند از تصاویر برای پاسخ‌دادن به پرسش‌های متنی استفاده کند. به‌علاوه، جدول‌ها هم به جواب‌های این چت‌بات راه پیدا کرده‌اند.

مایکروسافت در وبلاگ رسمی بینگ می‌گوید این چت‌بات حالا می‌تواند به جواب‌های متنی خود تصویر اضافه کند: «برای مثال، اگر درباره فلامینگوها یا برگچه‌خوارها سؤال بپرسید، تصویری از این حیوانات هم در کنار جواب به شما نشان داده می‌شود. کافیست روی این تصاویر کلیک کنید تا کارت اطلاعات آن‌ها ظاهر شود و بتوانید به اطلاعات بیشتری درباره سکونتگاه، رژیم غذایی، چرخه حیات و دیگر حقایق مربوط به این موجودات دست یابید.»

قابلیت‌های جدید بینگ چت مایکروسافت

یکی از کاربران با انتشار تصویری از این قابلیت نوشته است که او در هنگام کسب اطلاعات پیرامون وضعیت آب‌وهوا با تصویری از سرویس هواشناسی MSN مایکروسافت روبه‌رو شده است. بنابراین به‌نظر می‌رسد که این ویژگی می‌تواند کاربردهای متفاوتی داشته باشد.

مایکروسافت درباره قابلیت دیگری که به بینگ چت اضافه شده است، می‌گوید: «ما عناصر بصری انتهای پاسخ‌های متنی را بازطراحی کردیم تا تناسب بیشتری با تجربه بینگ چت داشته باشند. این اتفاق درخصوص موضوعات گوناگون رخ داده است و هدف ما ارائه پاسخ‌های کامل‌تر به سؤالات شماست. برای مثال، زمانی که از این گفت‌وگو برای خرید استفاده می‌کنید، ما کاری کردیم تا راحت‌تر بتوانید اقلام مدنظر خود را با هم مقایسه کنید.»

بیشتر بخوانید  رونمایی از دستیار امنیت سایبری مایکروسافت مبتنی‌ بر GPT-4

از دیگر ویژگی‌های جدید بینگ چت می‌توانیم به قابلیت Export جواب‌ها اشاره کنیم. این ویژگی اجازه می‌دهد از پاسخ‌های بینگ به‌صورت PDF، فایل متنی یا سند ورد، خروجی بگیرید. به‌علاوه، کپی و پیست کدها یا نوشته‌های قالب‌بندی‌شده بینگ آسان‌تر شده است. در واقع حالا یک دکمه کپی وجود دارد که این کار را برای شما راحت‌تر می‌کند.

به‌دنبال معرفی قابلیت‌های هوش مصنوعی توسط گوگل در I/O 2023، انتظار می‌رود که مایکروسافت هم در کنفرانس بیلد 2023 در 2 خرداد از طرح‌های بیشتری برای بینگ پرده بردارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *