امکان رشد 50 درصدی قیمت اتریوم وجود دارد

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

کالئو، یکی از تحلیلگران مطرح بازار رمزارزها معتقد است قیمت اتریوم در آستانه رالی صعودی قرار دارد و ممکن است تا سطوحی که آخرین بار یک سال پیش شاهد آن بودیم صعود کند. البته این تحلیلگر این حالت را خوشبینانه‌ترین سناریو برای قیمت ETH می‌داند و معتقد است حتی در این حالت نیز ابتدا باید تا حوالی ۱۶۰۰ دلار کاهش قیمت داشته باشیم.

به گزارش دیلی هودل، کالئو (Kaleo ) تحلیلگر مطرح بازار در توییتی نوشت احتمال صعود اتریوم تا ۲۴۰۰ دلار، قیمتی که پیش از فروپاشی اکوسیستم ترا در ماه مه سال ۲۰۲۲ در آن قرار داشت، وجود دارد.

با این حال، کالئو پیش‌بینی می‌کند اتریوم پیش از صعود، ابتدا تا ۱۶۰۰ دلار کاهش یابد و سپس با جهشی ۵۰٪ به ۲۴۰۰ دلار برسد. وی در این رابطه گفت:

این بهترین سناریویی است که من برای اتریوم متصورم. کاهش قیمت تا ۱۶۰۰ دلار و سپس رشد تا ۲۴۰۰ دلار تا دوباره سطوح مربوط به پیش از فروپاشی اکوسیستم ترا را آزمایش کند.

نمودار اتریوم تایم فریم ۱ روزه – منبع: حساب توییتری کالئو
نمودار اتریوم تایم فریم ۱ روزه – منبع: حساب توییتری کالئو

کالئو تنها تحلیلگری نیست که افزایش قیمت اتریوم را پیش‌بینی می‌کند. بلانتز (Bluntz)، استراتژیست بازار رمزارزها نیز دیدگاه مشابهی در مورد روند دومین ارز دیجیتال بزرگ بازار دارد.

به گفته این استراتژیست، قیمت اتریوم پیش از پایان یافتن فاز اصلاحی کنونی، در محدوده ۱۶۰۰ دلار سطح حمایتی خود را پیدا خواهد کرد. بلانتز در حساب توییتری خود نوشت:

قیمت اتریوم در حال حاضر رو به کاهش است. خیلی در مورد نقطه ورود به بازار و خرید مطمئن نیستم، احتمالا این محدوده بین ۱۶۰۰ تا ۱۷۰۰ دلار است. در آن زمان برای اطمینان از تغییر روند به دنبال الگوهای کندل استیک بازگشتی خواهم بود.

نمودار اتریوم تایم فریم ۴ ساعته – منبع: حساب توییتری بلانتز
نمودار اتریوم تایم فریم ۴ ساعته – منبع: حساب توییتری بلانتز

پیش‌بینی صعودی تحلیلگران در مورد اتریوم در حالی منتشر می‌شود که پلتفرم تحلیل سنتیمنت در گزارشی اعلام کرد درصد اتر موجود در صرافی‌های ارز دیجیتال به پایین‌ترین سطوح در ۸ سال گذشته رسیده است.

بیشتر بخوانید  معرفی دوج‌کوین به عنوان اوراق بهادار از سوی ایلان ماسک

سنتیمنت در توییتی نوشت:

همزمان با کاهش قیمت اتریوم به ۱۷۸۰ دلار، شاهد تداوم کاهش عرضه اتر در صرافی‌ها هستیم. درصد اتریوم موجود در صرافی‌ها از زمان آغاز معاملات این ارز در سال ۲۰۱۵ به پایین‌ترین سطح خود (۱۰.۱٪) رسیده است.

نمودار میزان اتریوم موجود در صرافی‌ها – منبع: سنتیمنت
نمودار میزان اتریوم موجود در صرافی‌ها – منبع: سنتیمنت

در زمان نگارش این خبر، هر واحد اتریوم با قیمت ۱۸۰۱ دلار معامله می‌شود.

منبع: میهن بلاکچین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *