بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال نرم‌افزاری

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

ارزهای دیجیتال مانند بیت‌کوین و اتریوم، خود را به عنوان یک طیف از دارایی‌های شناخته شده با نقدینگی عمیق و پایگاه سرمایه‌گذار متنوع تثبیت کرده‌اند. با این حال، برخلاف دارایی‌های سنتی مانند سهام و اوراق‌قرضه، نمی‌توانید دارایی‌های ارز دیجیتال خود را در یک حساب کارگزاری آنلاین یا صندوق امانات ذخیره کنید.

به جای این‌ها شما باید دارایی‌های دیجیتال خود را در یک کیف پول اختصاصی ارز دیجیتال ذخیره کنید، کیف پولی که نگهداری از آن بر عهده خودتان است.

کیف پول‌های نرم‌افزار ارزهای دیجیتال به دارندگان دارایی دیجیتال این امکان را می‌دهند تا ارزهای دیجیتال و توکن‌های خود را به طور امن در یک مکان ذخیره کنند. کیف پول‌های ارزهای دیجیتال اغلب به کاربران امکان خرید، مبادله، وام دادن و حتی سپرده‌گذاری ارزهای دیجیتال را می‌دهند، درست مثل حساب بانکی شما که به شما امکان دسترسی به محصولات پس‌انداز و وام را می‌دهد.

برای کمک به شما در انتخاب بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال نرم‌افزاری، ما در ایرانی متا چند کیف پول مناسب را برای کاربران مختلف پیشنهاد داده‌ایم. با ما همراه باشید.

بهترین کیف پول ارز دیجیتال: کیف پول guarda

کیف پول Guarda یک کیف پول ارز دیجیتال بسیار ایمن و کاربرپسند است که به کاربران امکان خرید، ذخیره، مبادله و کسب درآمد از طریق سپرده‌گذاری طیف گسترده‌ای از دارایی‌های دیجیتال را می‌دهد. در حالی که Guarda Wallet یکی از جدیدترین ارائه‌دهندگان کیف پول دیجیتال است با این همه باید اعتراف کرد که ترکیب کم‌نظیری از امنیت، کاربر پسندی و تنوع را پدید آورده است.

والت Guarda یک کیف پول نرم‌افزاری غیرحضانتی و چند پلتفرمی است که کاربران را قادر می‌سازد تا دارایی‌های دیجیتال خود را با استفاده از یک رابط وب، یک افزونه کروم، روی دسکتاپ و روی موبایل (اندروید و iOS) مدیریت کنند و در عین حال کنترل کاملی بر کلیدهای خصوصی خود داشته باشند.

بیشتر بخوانید  هوش مصنوعی از روی چشم پارکینسون را 7 سال زودتر تشخیص می‌دهد

بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال برای مبتدی‌ها: کیف پول Exodus Wallet

کیف پول Exodus یک کیف پول رمزنگاری پیشرو است که تجربه کاربری خوبی را برای کاربران مبتدی فراهم می‌کند و به کاربران این امکان را می‌دهد تا پورتفولیوهای رمزنگاری خود را در یک رابط کاربری ساده مدیریت کنند. علاوه بر این، کیف پول Exodus کاربران را قادر می‌سازد تا از طریق سرمایه‌گذاری در دارایی‌های دیجیتال خود، خرید، تجارت و کسب سود کنند.

Exodus که در سال 2015 تأسیس شده است، یک کیف پول ارز دیجیتال موبایل و دسکتاپ بسیار مناسب برای مبتدیان است. کیف پول Exodus به کاربران این امکان را می‌دهد که به طور ایمن بیش از 260 دارایی دیجیتال را در یک مکان ذخیره و مبادله کنند.

Exodus Wallet علاوه بر فضای ذخیره‌سازی دارایی‌های دیجیتال و صرافی داخلی، طیف وسیعی از برنامه‌های کاربردی درون‌برنامه‌ای را ارائه می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد تا پاداش‌های مختلفی کسب، با وام دادن دارایی‌های کریپتو سود و دنیای توکن‌های غیرقابل‌تعویض (NFT) را کشف کنند.

بهترین کیف پول‌ ارز دیجیتال برای بیت‌کوین: کیف پول Electrum

Electrum یک کیف پول امن، منبع‌باز و بیت‌کوینی است که از سال 2011 کاربران را قادر می‌سازد تا ارز دیجیتال خود را ذخیره کنند. این کیف پول مخصوص بیت‌کوین بازهای حرفه‌ای است.

الکتروم همچنین به کاربران این امکان را می‌دهد که کانال‌های پرداخت لایتنینگ را برای ارسال و دریافت پرداخت‌های بیت‌کوین از طریق شبکه لایتنینگ فعال کنند.

Electrum یکی از اولین کیف پول‌های بیت‌کوین بود که در سال 2011 راه‌اندازی شد و همین یکی از مزیت‌های جالب آن است، اما تنها مزیت الکتروم نیست. این کیف پول آزمون‌های مختلفی را از سرگذرانده و در تمام این سال‌ها یکی از بهترین کیف پول‌های بیت‌کوین بوده است.

بیشتر بخوانید  نگاهی به کاربرد و جایگاه هوش مصنوعی در ایران

مبتدیان ممکن است با رابط کاربری بدون رنگ و لعاب Electrum مشکل داشته باشند، اما این کیف پول به وضوح با تمرکز بر روی عملکرد ساخته شده و نه کاربرپسند بودن.

Electrum مجموعه‌ای از ویژگی‌های پیشرفته از جمله سازگاری با کیف پول‌های سخت‌افزاری برای ذخیره‌سازی سرد فوق‌العاده امن، کیف پول‌های چند امضایی و هزینه‌های تراکنش سفارشی را ارائه می‌کند که برای سرمایه‌گذاران حرفه‌ای بیت‌کوین عالی است.

بهترین کیف پول‌های‌ ارز دیجیتال برای موبایل: کیف پول Mycelium

Mycelium یک کیف پول ارز دیجیتال مخصوص موبایل بسیار پیشرو است که کاربران را قادر می‌سازد تا به طور ایمن بیت‌کوین، اتریوم و توکن‌ها ERC-20 را مدیریت کنند. Mycelium طیف گسترده‌ای از خدمات را به کاربرانش ارائه می‌دهد.

Mycelium یک کیف پول ارز دیجیتال محبوب موبایلی است که در سال 2012 توسط Megion Research & Development GmbH مستقر در اتریش راه‌اندازی شد.

Megion Research & Development راه‌حل‌های ارزهای دیجیتال متعددی را در سال‌های اولیه بیت‌کوین توسعه داده است، از جمله سیستم پرداخت Mycelium، Bitcoincard و Affinity. حالا این شرکت بر روی “توسعه یک پلتفرم سخت‌افزاری و نرم‌افزاری رسانه‌های اجتماعی به نام Mycelium MEDIA” تمرکز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *