میم‌کوین Milady چیست؟

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

Milady Token یک ارز میم کوین جدید است که وعده می‌دهد با ویژگی‌های نوآورانه اش از رقبای خود متمایز شود. به عنوان یک سرمایه‌گذار حرفه‌ای یا نوآموز، این فرصت هیجان‌انگیز را از دست ندهید و درباره Milady Token بیشتر بدانید!

آنچه درمورد Milady Token نمیدانید!

چند خبر جنجالی درمورد Milady Token باعث شده توجه رسانه ها به این توکن جنجالی بیشتر شود. باهم چند نمونه از این اخبار را بخوانیم:

  •  افزایش ۵۰۰۰٪ قیمت توکن میم کوین Milady در ۲۴ ساعت : توییت ایلان ماسک شامل یک NFT Milady Maker با عنوان “هیچ میمی نیست. دوستت دارم.” بود که باعث افزایش ناگهانی قیمت هم NFT های Milady و هم توکن Milady و همچنین یک توکن میم جدید به نام NoMeme شد.
  • قیمت توکن میم کوین Milady (LADYS) به اندازه ۱۰۰۰۰٪ افزایش یافت: پس از اعلام لیست شدن توکن LADYS در چند صرافی متمرکز، مانند Huobi Global، MEXC Global، Bitget، Bybit و Gate.io، توکن به رالی خود ادامه داد.

Milady Token چیست؟

میلادی توکن یک ارز میم کوین است که ادعا می کند اولین ارز رمزنگاری شده معطوف به زنان است! به گفته وبسایت رسمی پروژه، میلادی توکن یک پروژه جامعه محور و بدون مرکز است که هدف افزایش توانایی زنان و ایجاد یک محیط ایمن و سرگرم کننده برای آنان در فضای رمزنگاری است. برخی از ویژگی های میلادی توکن عبارتند از:

  • تعداد کل توکن های LADYS 888،۰۰۰،۸۸۸،۰۰۰،۸۸۸ و تعداد توکن های LADYS موجود در بازار ۷۳۴،۳۶۶،۰۲۳،۲۳۲،۰۸۳.
  • هزینه تراکنش ۱۰٪ است که به صورت زیر توزیع می شود: ۵٪ به دارندگان، ۳٪ به استخر پولی و ۲٪ به کیف خیریه.
  • مکانیزم تعدیل کننده ای دارد که هر ماه ۱٪ از کل تعداد توکن ها را تا رسیدن به ۵۰٪ از بین می برد.
  • دارای نقشه راهی است که شامل راه اندازی بازار NFT، پلتفرم بازی، برنامه آشنایی و پلتفرم رسانه های اجتماعی برای زنان است.
بیشتر بخوانید  عوامل تاثیرگذار بر نوسانات قیمت بیت‌کوین

Milady Token را از چگونه بخریم؟

برای خرید توکن میلیدی، باید یک کیف پول رمزارزی که از توکن های ERC-20 پشتیبانی می کند و برای پرداخت هزینه های گاز، مقداری اتریوم (ETH) دارد، داشته باشید. سپس می توانید از یکی از روش های زیر استفاده کنید:

  1.  می توانید توکن میلیدی را از یک صرافی متمرکز مانند MEXC Global، Bitrue، BTCEX، Bybit یا Bitget خریداری کنید. برای این کار، باید یک حساب کاربری در صرافی ایجاد کرده و مقداری ارز واریز کنید و با استفاده از جفت های معاملاتی موجود (معمولاً LADYS / USDT) برای توکن میلیدی معامله کنید.
  2.  می توانید توکن میلیدی را از یک صرافی غیر متمرکزی مانند Uniswap خریداری کنید. برای این کار، باید کیف پول خود را به صرافی متصل کنید، آدرس قرارداد توکن LADYS (0x1297a4f6c3a8c9d8a281fb9f4f23b781a4e891c6) را انتخاب کرده و مقداری اتریوم یا توکن ERC-20 دیگری را برای توکن میلیدی جایگزین کنید.
  3.  همچنین، اگر دارنده NFT های میلیدی باشید، می توانید برخی از توکن های میلیدی را به صورت رایگان دریافت کنید. بر اساس وب سایت رسمی، ۱۰٪ از کل تعداد توکن های میلیدی برای نگهداری و توزیع به دارندگان NFT میلیدی اختصاص داده شده است. توزیع این توکن ها به نسبت ندرت NFT ها صورت خواهد گرفت.

بهترین صرافی ها برای خرید توکن Milady

در حال حاضر میتوانید Milady Token را از صرافی های زیر بخرید:

  • Bybit
  • Gate
  • Huobi
  • Bitget
  • MEXC

بهترین کیف برای Milady Token

برای ذخیره سازی توکن Milady، نیاز به کیف پولی است که از توکن های ERC-20 پشتیبانی کند. انواع مختلفی از کیف پول ها موجود است که می توانید از آن ها استفاده کنید، از جمله کیف پول های سخت افزاری، کیف پول های وب و کیف پول های موبایلی.

بیشتر بخوانید  آشنایی با انواع ربات‌های ارز دیجیتال ایرانی

برخی از بهترین کیف پول های توکن های ERC-20 شامل Ledger Nano S و Ledger Nano X، Trezor، MyEtherWallet، Trust Wallet و Coinomi Wallet هستند.

پیش بینی قیمت Milady Token در آینده

شت کوین ها و میم کوین هارا نمیتوان به سادگی تحلیل کرد. لذا نمی‌توان با اطمینان بگوییم که روند مثبت LADYS در آینده ادامه خواهد داشت. در واقع، احتمالاً قیمت آن رو به پایین خواهد بود چرا که سرمایه‌گذاران بزرگ یا همان نهنگ ها قصد نوسان گیری دارند.

سرمایه‌گذاران کوچک باید مراقب باشند، زیرا وال‌ها ممکن است تعداد بیشتری از توکن‌های LADYS را به دست آورده و سعی کنند آن‌ها را به سرمایه‌گذاران خرده‌فروشی بفروشند. در هفته گذشته، موقعیت مشابهی برای Pepe رخ داد که در آن نهنگی مقدار زیادی از توکن‌ها را به یکی از صرافی‌های ارز دیجیتال منتقل کرد و قیمت این دارایی را کاهش داد. شرکت DWF Labs یکی از وال‌های معروفی است که به آن اشاره شده و تأثیر قابل توجهی بر قیمت توکن Milady می‌تواند داشته باشد. با توجه به پویایی بازار میم کوین های ارز دیجیتال، سرمایه‌گذاران باید دقت کافی در انتخاب میم کوین ها کنند.

این مقاله برای آشنایی با توکنMilady Token نوشته شده و به هیچ وجه پیشنهاد سرمایه گذاری نیست!

سخن نهایی

سرمایه گذاری در ارزهای نوظهور و پرخطر مانند پپه یا میلادی ممکن است جذاب باشد، اما مهم است با احتیاط و توجه دقیق به آن توجه کرد. اگر چه سود های سرمایهگذاری در آن می توانند بسیار بزرگ باشند، اما ریسک ها نیز به همین اندازه بزرگ هستند. پیش از سرمایه گذاری، انجام تحقیقات برای هر کسی ضروری است. به خاطر داشته باشید که هیچ سرمایه گذاری بدون ریسک نیست و بر عهده شماست که تصمیم بگیرید که سودهای بالقوه برایتان ارزش ریسک گرفتن را دارد یا خیر. لذا، قبل از اینکه بخشی از سرمایه خود را به میلادی یا پپه اختصاص دهید، با دقت فکر کنید و بعد تصمیم بگیرید.

بیشتر بخوانید  دامیننس اتریوم به چه معناست؟

منبع: میهن سیگنال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *