بهترین گوشی‌های هوشمند تابستان 1402

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

فصل عرضه گوشی‌های هوشمند جدید در حال رسیدن است و شرکت‌هایی مانند سامسونگ، گوگل و حتی موتورولا وارد عمل شده‌اند؛ بنابراین اگر به دنبال یک گوشی جدید برای بهتر کردن وسایل روزمره خود هستید، به جای درستی آمده‌اید.

ما فهرستی از بهترین گوشی‌های هوشمندی را که می‌توانید در حال حاضر بخرید، گردآوری کرده‌ایم. این گوشی‌های هوشمند از بهترین پرچم‌داران بازار موبایل هستند.

با ایرانی متا همراه باشید.

بهترین گوشی هوشمند: Samsung Galaxy S23 Ultra

گلکسی‌اس 23 اولترا سامسونگ بدون شک کامل‌ترین گوشی هوشمندی است که در حال حاضر می‌توانید بخرید. این گوشی با نمایشگر بزرگ 6.8 اینچی AMOLED ساخته شده است که تصاویری خوش‌آب‌ورنگ را در روشن‌ترین و کم‌نورترین محیط‌ها ارائه می‌دهد، باتری قابل اعتماد 5000 میلی آمپر ساعتی، چهار دوربین در عقب برای عکاسی و پردازنده اسنپ‌دراگون 8 نسل 2 اورکلاک شده گوشی به شدت قدرتمندی است.

سامسونگ وظیفه خود را بهینه‌سازی S23 Ultra با محفظه خنک‌کننده بزرگ‌تر و پردازش کارآمدتر دانسته است. گوشی هوشمندی که برای هر نوع کاربری، از جمله گیمرهای موبایل، به اندازه کافی قدرتمند است.

S23 Ultra ارزش خود را از طریق مشخصات و ویژگی‌های منحصربه‌فرد ثابت کرده است، ویژگی‌هایی که واقعاً برای استفاده روزمره اهمیت دارند. این ویژگی‌ها شامل فضای ذخیره‌سازی پایه 256 گیگابایتی، قلم S یکپارچه که دقت و ورودی‌های بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهد و تعهد پنج‌ساله سامسونگ به‌روزرسانی‌های امنیتی است.

بهترین گوشی هوشمند: iPhone 14 Pro Max

آیفون 14 پرومکس سردمدار سری گوشی‌های هوشمند اپل است و همچنان ثابت می‌کند که چرا اپل بر فضای موبایل تسلط دارد. صفحه نمایش 6.7 اینچی از پنل Super Retina XDR اپل برای رنگ‌های روشن، جزئیات دقیق‌تر و کنتراست افزایش یافته استفاده می‌کند. حتی از وضوح 4K برای پخش ویدیو و همچنین Dolby Vision برای HDR پشتیبانی می‌کند. اما شاید جذاب‌ترین ویژگی بصری، جزیره دینامیک (Dynamic Island) اپل باشد.

بیشتر بخوانید  باتری‌های لیتیومی چطور آینده انسان‌ها را عوض می‌کنند؟

Dynamic Island علی‌رغم نام احمقانه‌ای که دارد هم کاربردی است و هم زیبا طراحی شده. انیمیشن‌های جدید ظریف و مفیدی برای مجموعه‌ای از فعالیت‌های اپل از باز کردن قفل FaceID گرفته تا جفت‌شدن AirPods طراحی شده است.

بهترین دوربین گوشی هوشمند: Google Pixel 7 Pro

Google Pixel 7 Pro با مجموعه‌ای از دوربین‌ها که دارای لنز اصلی 50 مگاپیکسلی، تله فوتو 48 مگاپیکسلی و فوق عریض 12 مگاپیکسلی است، همچنان درخشان است و در نور کم بهتر از همیشه عکاسی می‌کند. در این مدل خاص پیکسل گوگل سرانجام به سامسونگ نشان داد که این تنوع ویژگی به چه دردی می‌خورد.

مانند Pixel 6 Pro جدیدترین پرچم‌دار گوگل سخت‌افزار بهبودیافته دوربین را با ویژگی‌های نرم‌افزاری خود تکمیل می‌کند؛ از جمله پاک‌کن جادویی برای پر کردن سریع عکس و فوکوس ماکرو جدید برای بزرگ‌نمایی پیشرفته.

این به معنای کاهش طراحی و عملکرد کلی گوشی هوشمند پیکسل نیست. کیفیت ساخت بدنه آلومینیوم صیقلی و صفحه نمایش 6.7 اینچی LTPO واضح که نرخ تازه‌سازی بین 1 تا 120 هرتز دارد نیز از بزرگ‌ترین ویژگی‌های پیکسل گوگل است.

بهترین شارژ سریع گوشی‌های هوشمند: OnePlus 11

یک تلفن با شارژ آرام و کند می‌تواند حسابی شما را عذاب دهد، به خصوص اگر همیشه در حال حرکت از یک نقطه‌به‌نقطه دیگری باشید. به همین دلیل است که OnePlus 11 بهترین ویژگی خود را دارد و در مورد سرعت شارژ، اپل، گوگل و حتی سامسونگ را به سادگی شکست می‌دهد. آخرین مدل وان پلاس با شارژ سریع 100 واتی SuperVooc یا 80 وات در ایالات متحده ارائه می‌شود که بسیار عالی و شگفت‌انگیز است.

بیشتر بخوانید  بحران در توییتر چطور یک مهندس توییتر را از کار انداخت!

برای مقایسه بالاترین سطح محصول آیفون یعنی 14 پرومکس دارای محدودیت سرعت شارژ 30 وات است و گلکسی‌اس 23 اولترا که به تازگی تولید شده 45 وات است. هر دوی این دستگاه‌ها حداقل یک ساعت طول می‌کشند تا از 0% به 75% شارژ باتری برسند OnePlus 11 در کمتر از ۲۷ دقیقه به طور کامل پر می‌شود. این سرعت شارژ بسیار بی‌نظیر است.

بهترین بخش این است که بقیه ویژگی‌های این گوشی هوشمند هم جذاب است. شما یک صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز، آخرین پردازنده اسنپ‌دراگون 8 نسل 2، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دو سلولی و یک مجموعه دوربین سه‌گانه رقابتی خواهید داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *