رونمایی از تلویزیون هوشمند Vision 3 هواوی با دوربین مبتنی‌بر هوش مصنوعی

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:
این دستگاه به تراشه‌ی دید هوش مصنوعی و همچنین واحد پردازش عصبی مستقل مجهز شده است.
به گزارش ایرانی متا، زومیت نوشت: هواوی از جدیدترین تلویزیون هوشمند خود موسوم‌ به Vision 3 رونمایی کرد. این محصول به دوربین مبتنی‌بر هوش مصنوعی مجهز شده است و از نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. تلویزیون جدید شرکت چینی از وضوح 4K پشتیبانی می‌کند و از تراشه‌ی پرچمدار، تراشه‌ی بینایی هوش مصنوعی، نرم‌افزار و سخت‌افزار به‌روز با قابلیت‌های جدید بهره می‌برد.

هواوی Vision Smart TV 3 با استفاده از دوربین و تراشه‌ی مخصوص دید هوش مصنوعی از عملکردهای هوشمندی مثل ردیابی حالت پرتره و یادآوری وضعیت نشستن و فاصله پشتیبانی می‌کند.

فناوری Honghu هواوی با بهره گرفتن از یادگیری ماشینی، ۱۱ نوع صحنه‌ را به‌طور هوشمند تشخیص می‌دهد و محتوا را با رنگ‌های پویا نمایش می‌دهد. این تکنولوژی همچنین قابلیت‌های دیگری مثل مدیریت کنتراست و بهینه‌سازی تصویر را به‌ارمغان می‌آورد.

تلویزیون Vision 3 هواوی امکان نمایش محتوا با وضوح 4K از گوشی هوشمند را فقط با یک کلیک فراهم می‌کند. این محصول همچنین ویژگی‌های سرگرمی مختلفی مثل کارائوکه، تناسب‌اندام، حالت مخصوص اجرای بازی و غیره را ارائه می‌دهد.

دوربین هوش مصنوعی Vision 3 با زاویه‌ی دید ۱۱۵ درجه، از ۱۲ میلیون پیکسل پشتیبانی می‌کند. این دستگاه به تراشه‌ی دید هوش مصنوعی و همچنین واحد پردازش عصبی مستقل مجهز شده است. تلویزیون هوشمند جدید هواوی با بهره‌گرفتن از ویژگی‌های هوش مصنوعی و قابلیت‌های تناسب اندام، می‌تواند ۳۰ نوع حرکت ورزشی را با دقت بالا تشخیص دهد و هنگام برقراری تماس‌های تصویری، چهره‌ی افراد را در حالت پرتره ردیابی کند.

بیشتر بخوانید  تصمیم دولت آمریکا برای فروش ۴۱٬۰۰۰ بیت کوین / ماجرا چیست؟

حالت کودک Vision 3 هواوی، امکان تنظیم وضعیت نشستن و فاصله از دستگاه را فراهم می‌کند و اولین تلویزیونی محسوب می‌شود که گواهی مراقبت از جوانان راینلند آلمان را دریافت کرده است.

براساس اعلام هواوی سنترال، دوربین هوش مصنوعی قدرتمند Vision 3 به کاربران اجازه می‌دهد از این تلویزیون برای برقراری تماس‌های ویدیویی با وضوح بالا استفاده کنند. عملکرد تشخیص پرتره نیز هنگام تماس‌های تصویری با حرکت کردن کاربر، تصویر او را همیشه در مرکز صحنه نشان می‌دهد.

پیش‌فروش تلویزیون هوشمند Vision 3 هواوی از امروز در چین آغاز می‌شود. قیمت مدل ۶۵ اینچی این محصول ۶۴۲ دلار و مدل ۷۵ اینچی ۸۵۶ دلار است. این تلویزیون از ۳۱ می ۲۰۲۳ (۱۰ خرداد ۱۴۰۲) روانه‌ی بازار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *