افزایش ۱۲ درصدی ارزش پپه

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

پپه تسلط خود را در دنیای ارزهای دیجیتال تثبیت کرده و به سرعت در میان طرفداران میم کوین ها فراگیر شده است.

پپه، در ۲۴ ساعت گذشته شاهد افزایش ۱۲ درصدی بود. به نظر می رسد که یک حرکت جدید باعث شد این میم کوین بتواند از حجم معاملات ۲۴ ساعته BNB پیشی بگیرد.

ارزش بازار آن در حال حاضر ۷۲۰ میلیون دلار است که با ۱.۸ میلیارد دلار فاصله زیادی دارد. میم کوین بیش از ۶۰ درصد از بالاترین قیمت خود یعنی ۰.۰۰۰۰۰۴۳۱ دلار که در ۵ می ثبت شده بود، کاهش یافت.

علیرغم اصلاحات قابل توجه، پپه تسلط خود را در دنیای ارزهای دیجیتال تثبیت کرده است و به سرعت در میان طرفداران میم کوین ها فراگیر شده است.

ظهور پپه در بازار و تحولات آن

این میم کوین در اوایل امسال توسط گروهی ناشناس از توسعه دهندگان راه اندازی شد. وب سایت آنها مملو از جوک های اینترنتی است که لحن طنزی را برای پروژه ها ایجاد می کند. توسعه دهندگان اصرار دارند که Pepe صرفاً برای سرگرمی است. یعنی هیچ ارزش ذاتی ندارد.

رشد پپه در بازار ارزهای دیجیتال چیزی غیرعادی نبود. طبق آمار، تعداد دارندگان آن تنها در ۲۲ روز پس از راه‌اندازی از ۱۰۰،۰۰۰ نفر گذشت. این میزان رشد حتی از رشد سایر میم کوین ها مانند شیبا اینو بیشتر بود.

حضور پررنگ پپه در بازار را نیز می توان به استقبال صرافی های بزرگ جهان از آن نسبت داد. طبق گزارشات یوتودی،  Bittrex Global، Pepe را در فهرست پلتفرم خود قرار داد که باعث شد این میم کوین بیشتر در معرض دید بازار قرار بگیرد. علاوه بر این، سایر صرافی ‌های معروف، از جمله کراکن و بایننس این توکن میم را در فهرست خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید  هوش مصنوعی در آینده هدایت هواپیماها را در دست خواهد گرفت

در همین حال، Coinbase Global امکان خرید پپه با توکن های اتر را از طریق Coinbase Wallet، که یک پلت فرم غیرمتمرکز مبادله توکن است، فراهم می کند. با این حال کوین بیس هنوز این رمزارز را داخل فهرست خود قرار نداده است.

منبع: میهن سیگنال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *