پرچمدار تاشوی سامسونگ چشم‌ها را خیره می‌کند! + عکس

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

آخرین گزارش‌ها حکایت از عرضه سامسونگ گلکسی Z Fold۵ در اواخر جولای دارند.

به گزارش ایرانی متا، این گوشی تاشو به سبک کتاب با دو نمایشگر با قابلیت ۱۲۰ هرتز، دوربین سه گانه در پشت، بهترین چیپست ممکن در داخل و ضد آب IPX۸ خواهد بود.

بزرگترین شکایت در مورد گلکسی زد فولد، شکافی است که هنگام بستن گوشی باقی می‌ماند. گزارش‌ها ادعا می‌کنند که سامسونگ بالاخره آماده است تا این مشکل را با طراحی لولای جدیدی که به صورت صاف بسته می‌شود، برطرف کند. طراحی جدید بدون شکاف در این مرحله کم و بیش تایید شده است.

کسانی که امیدوارند گلکسی Z Fold۵ جمع و جورتر در مقایسه با Z Fold۴ داشته باشند، ظاهراً خوش شانس نیستند. گزارش ها حاکی از آن است که تاشوی جدید ابعاد بسیار مشابهی با نمونه فعلی خواهد داشت.

Z Fold۵ در حالت تاشو دارای ابعاد ۱۵۴.۹ در ۱۲۹.۹ در ۶.۱ میلی‌متر و در حالت تاشو ۱۵۴.۹ در ۶۷.۱ در ۱۳.۴ میلی‌متر خواهد بود. گفته می شود دستگاه آینده ۲۵۴ گرم وزن دارد که ۹ گرم کمتر از Z Fold۴ است.

گزارش‌های متعدد صفحه نمایش خارجی را مورب ۶.۲ اینچی مانند Galaxy Z Fold۴ نشان می‌دهند. باید دید که آیا همان نسبت تصویر بلند و باریک را خواهد داشت یا خیر. هنوز اطلاعاتی در مورد مشخصات صفحه نمایش داخلی وجود ندارد، اما دلیل خوبی وجود دارد که باور کنیم این صفحه نمایش ۷.۶ اینچی به عنوان پنل فعلی خواهد بود.

صفحه نمایش داخلی گلکسی Z Fold۵ از ورودی S Pen پشتیبانی می کند، اما این گوشی یک اسلات داخلی برای قلم ندارد. تطبیق آن نیاز به یک طراحی مجدد دارد.

بیشتر بخوانید  رقابت صنعت خودرو در متاورس

سامسونگ گلکسی زد فولد ۵ از همان اسنپدراگون ۸ نسل ۲ برای گلکسی گلکسی اس ۲۳ اولترا استفاده خواهد کرد. سال گذشته، S۲۲ Ultra دارای Exynos ۲۲۰۰ یا Snapdragon ۸ Gen ۱ بود، در حالی که Galaxy Z Fold۴ از Snapdragon ۸+ Gen ۱ کارآمدتر استفاده می کرد، به نظر می رسد امسال اختلافی در چیپست ها وجود نخواهد داشت.

سامسونگ به احتمال زیاد از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی ISOCELL GN۳ Galaxy Z Fold۴ به عنوان دوربین اصلی Galaxy Z Fold۵ استفاده خواهد کرد.

این موضوع فضایی را برای حدس و گمان باقی می گذارد که آیا سامسونگ در دو دوربین سلفی، دوربین فوق عریض و زوم ۳ برابری بهبود یافته را عرضه خواهد کرد یا خیر.

منبع: خبرآنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *