طراحی دوربین اصلی آیفون 16 چگونه خواهد بود؟

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

انتظار می‌رود اپل در سپتامبر 2024 از گوشی‌های سری آیفون 16 رونمایی کند، بنابراین تا آن زمان کوپرتینویی‌ها می‌توانند طراحی‌های مختلف را امتحان کنند.

به گزارش ایرانی متا، دیجیاتو نوشت: اگرچه هنوز گوشی‌های سری آیفون 15 معرفی نشده‌اند، اما شاهد انتشار اطلاعات درباره نسل بعدی آن‌ها هستیم. حالا طبق جدیدترین شایعه، سنسورهای دوربین اصلی آیفون 16 طراحی عمودی خواهد داشت، درست مانند آیفون 12. همچنین انتظار داریم این سبک طراحی به دوربین آیفون 16 پلاس هم راه پیدا کند، البته اگر اپل همچنان به تولید مدل پلاس گوشی‌هایش ادامه دهد.

اپل با معرفی سری آیفون 13 تصمیم گرفت به‌جای چیدمان عمودی دوربین اصلی، سنسورها را به‌صورت مورب درون ماژول دوربین قرار دهد. درحقیقت شاهد این سبک طراحی در آیفون 13 و 13 مینی بودیم. همچنین این سبک طراحی در آیفون 14 و 14 پلاس هم رعایت شد و به احتمال زیاد در آیفون 15 و 15 پلاس هم شاهد آن خواهیم بود. بااین‌حال ظاهراً از سال آینده میلادی اپل دوباره به طراحی قدیمی‌اش برمی‌گردد.

دوربین اصلی آیفون 16 طراحی عمودی خواهد داشت

اگر ادعای یکی از منابع دنیای فناوری به نام Uredditor صحت داشته باشد، اپل در آیفون 16 از طراحی دوربین اصلی مشابه آیفون 12 و 12 مینی استفاده خواهد کرد. این منبع مدعی شده است که با این تغییر، کاربران به راحتی متوجه این موضوع می‌شوند که با جدیدترین آیفون‌ها سروکار دارند. این محصولات همچنین از پورت USB-C و جزیره پویا در بالای نمایشگر بهره خواهند برد.

درحال‌حاضر نمی‌دانیم این تغییر احتمالی غیر از موضوع زیبایی‌شناسی، دلیل دیگری می‌تواند داشته باشد یا خیر. اپل در هنگام معرفی آیفون 13 و 13 مینی گفته بود که سبک طراحی جدید باعث دستیابی به سیستم دوربین دوگانه پیشرفته می‌شود. بنابراین شاید اپل دوباره متوجه راهی برای قراردادن دوربین‌های پیشرفته به‌صورت عمودی شده باشد.

بیشتر بخوانید  مجهز شدن کیبورد پیش‌فرض SwiftKey در گوشی‌های سامسونگ به هوش مصنوعی بینگ

انتظار می‌رود اپل در سپتامبر 2024 از گوشی‌های سری آیفون 16 رونمایی کند، بنابراین تا آن زمان کوپرتینویی‌ها می‌توانند طراحی‌های مختلف را امتحان کنند. طبق شایعات کنونی، مدل پرو و پرو مکس این خانواده به نمایشگرهای بزرگ‌تر 6.3 و 6.9 اینچی مجهز می‌شوند و البته همچنان دوربین اصلی سه‌گانه خواهند داشت.

منبع گزارش امروز، در گذشته اطلاعات درست زیادی درباره گوشی‌های اپل منتشر کرده است، بنابراین نمی‌توان به‌راحتی گفته اخیرش را زیرسؤال برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *