ChatGPT از بینگ به‌عنوان موتور جستجوی پیش‌فرض خود استفاده می‌کند

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

مایکروسافت در کنفرانس بیلد 2023 از استفاده ChatGPT از بینگ به‌عنوان موتور جستجوی پیش‌فرض خود خبر داد.

به گزارش ایرانی متا، دیجیاتو نوشت: کنفرانس بیلد امروز شاید مختص مایکروسافت باشد، اما امروز از قابلیت جدیدی برای چت‌بات ChatGPT هم رونمایی شد. این غول دنیای فناوری می‌گوید چت‌بات معروف شرکت OpenAI حالا به‌صورت پیش‌فرض برای انجام جستجوهای خود از جستجوگر بینگ استفاده خواهد کرد.

مایکروسافت امروز اعلام کرد که ChatGPT با یک قابلیت جدید می‌تواند جستجوهای خود را از طریق بینگ در سطح وب انجام دهد. این ویژگی از امروز برای کاربران سرویس ChatGPT Plus در دسترس قرار می‌گیرد و به‌زودی از طریق پلاگین‌ها برای کاربران معمولی عرضه خواهد شد.

«یوسف مهدی»، رئیس بازارهای مصرف‌کنندگان مایکروسافت می‌گوید همکاری با OpenAI تأثیر مهمی در توسعه نسخه جدید بینگ داشته است. حالا ChatGPT هم به‌شکل پیش‌فرض به این موتور جستجوی کلاس جهانی دسترسی پیدا می‌کند تا به اطلاعات به‌روز دسترسی داشته باشد و بتواند پاسخ‌های بهتری به کاربران ارائه کند.

همان‌طور که بینگ از GPT-4 برای پاسخگویی به کاربران استفاده می‌کند و ارجاع پاسخ‌ها را به‌صورت لینک در اختیار مخاطبان می‌گذارد، چت‌بات ChatGPT هم به‌دنبال دسترسی به موتور جستجو و داده‌های وب از رویکردی مشابه برای ارجاع‌دادن به محتواها بهره خواهد گرفت.

استفاده از بینگ در ChatGPT برای مایکروسافت هم سودمند است. این شرکت اخیراً سعی داشت سامسونگ را به استفاده از موتور جستجوی خود ترغیب کند، اما این رقابت را به گوگل واگذار کرد. از سوی دیگر، مایکروسافت هم در بینگ چت از همان سیستم پلاگین‌های ChatGPT پشتیبانی می‌کند تا قابلیت تعامل بین پلاگین‌ها این دو سرویس مهیا شود.

بیشتر بخوانید  بازی‌های زنده NBA در متاورس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *