بیت‌کوین برای صعود آماده می‌شود

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

علیرغم وزش بادهای مخالف احتمالی، تحلیل یان المان حاکی از یک روند صعودی احتمالی برای بیت کوین است.

به گزارش ایرانی متا، میهن سیگنال نوشت: یکی از بنیانگذاران گلس‌ نود، اشاره کرد که بیت کوین ممکن است آماده صعود باشد. این فرد که یان المان نام دارد، در توییتی تاکید کرد با وجود اینکه معاملات شورت BTC چندین بار تلاش برای شکست خط روند ۲۰۰ روزه انجام داد، مدت زیادی در این بازه مانده است.

علاوه بر این، تقاطع صعودی SMA 50 روزه بر SMA 200 روزه می تواند افزایش قیمت بیت کوین را نشان دهد.

اظهارات نزولی دیمون درباره بیت کوین

این اظهارات امیدوارانه در بحبوحه اظهارات احتیاط آمیز جیمی دیمون، مدیرعامل جی پی مورگان چیس بیان شد. این مدیرعامل اخیراً نسبت به افزایش بالقوه نرخ های بهره هشدار داد.

طبق اخبار ارزهای دیجیتال، دیمون اظهار داشت که نرخ‌ ها به طور بالقوه می‌ توانند بیشتر از ۵ درصد فعلی افزایش یابند و به ۷ درصد نیز برسند.

نظرات دیمون می‌ تواند محیطی نزولی را برای دارایی‌ های ریسکی مانند بیت ‌کوین نشان دهد. این دارایی ها به ‌طور بالقوه می ‌توانند تحت تأثیر تقویت دلار آمریکا به دلیل افزایش نرخ‌ های بهره قرار بگیرند.

علاوه بر این، فدرال رزرو سیاست پولی سختگیرانه ای را در پیش می گیرد و اخیراً معیار نرخ بهره به ۵ تا ۵.۲۵ درصد افزایش یافت.

این موسسه در حال حاضر در بحبوحه بحث های ویژه ای است. بیشتر این گمانه زنی ها در مورد این است که ادامه افزایش نرخ‌ های بیشتر برای ژوئن برنامه ریزی شده است یا خیر. این موارد بر عدم اطمینان و فشار نزولی احتمالی بر بازار ارزهای دیجیتال می ‌افزاید.

بیشتر بخوانید  قیمت بیت‌کوین به 29 هزار دلار می‌رسد؟

طبق گزارشات CoinMarketCap، در زمان انتشاراین مقاله، بیت کوین حدود ۲۷۴۰۶ دلار معامله می شود. علیرغم وزش بادهای مخالف احتمالی، تحلیل آلمان حاکی از یک روند صعودی احتمالی برای بیت کوین است.

هنوز باید دید که بازار چه واکنشی به تصمیمات فدرال رزرو خواهد داشت. همچنین سیگنال های فنی حمایتی، سرمایه گذاران و تماشاگران به طور یکسان در حال نظارت دقیق بر روی ارز دیجیتال پرچمدار هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *