ورود بایننس به فضای وام‌دهی NFT

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

بازار NFT از ویژگی جدید خود که با آن کاربران می توانند NFT وثیقه بگذارند و ارز دیجیتال قرض بگیرند، رونمایی کرد.

این ویژگی جدید ورود تاییدیه ای برای ورود این صرافی به فضای وام دهی NFT است.

بر اساس اعلامیه روز پنجشنبه، بازار ان اف تی Binance در حال حاضر از وام‌گیری اتر (ETH) در برابر NFT‌ های «آبی چیپ» پشتیبانی می کند. این ان اف تی ها شامل Bored Ape Yacht Club (BAYC)، Mutant Ape Yacht Club (MAYC)، Azuki و Doodles هستند.

نرخ سالیانه بهره فعلی وام های ان اف تی ۷.۹۱ درصد است. نسبت وام به ارزش از ۴۰% تا ۶۰% بر اساس وب سایت NFT بایننس متغیر است. کارمزدی برای گاز یا کارمزد تراکنش اتریوم وجود نخواهد داشت.

بایننس بازار NFT خود را در آوریل ۲۰۲۱ معرفی کرد و آن را در ژوئن همان سال راه اندازی کرد. اوایل ماه جاری، این بازار اعلام کرد که پشتیبانی از Ordinals یا بیت کوین NFT ها را اضافه می کند. همچنین آنها را به بلاک چین های فعلی اتریوم، پالیگان و شبکه اصلی BNB خود اضافه می کند.

ویژگی وام NFT بایننس مدت کوتاهی پس از آن ارائه شد که غول بازار NFT Blur پروتکل وام NFT خود را به نام Blend در اوایل این ماه راه اندازی کرد. طبق گزارشات The Block Research، پروتکل Blend به وام دهندگان اجازه می دهد تا نرخ بهره و نسبت وام به ارزش را خودشان تعیین کنند. Blend در بازار وام‌دهی NFT نقش بسیار موثری دارد. این پروتکل با گشایش قابلیت های جدید، ثابت می‌کند که رویکرد بازار محور می‌ تواند با موفقیت چشم ‌انداز وام دهی را متحول کند.

بیشتر بخوانید  ماجرای هک کیف پول متامسک چه بود؟

منبع: میهن سیگنال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *