تلگرام دست از سر واتس‌اپ برنمی‌دارد! + عکس

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

تلگرام با این که در بسیاری از کشورها مانند ایران انتخاب اول کاربران است اما در کشورهای دیگر، پشت سر واتساپ قرار گرفته است.

به گزارش ایرانی متا، واتساپ در تلاش است تا با اضافه کردن قابلیت‌های مختلف، خود را از نظر ویژگی‌ها و قابلیت‌ها به رقیب اصالتا روسی‌اش نزدیک کند اما واقعیت این است که حتی اضافه کردن قابلیت‌های جدید هم به تلگرام موقعیتی تازه می‌دهد تا رقیبش را بیشتر از قبل تحقیر کند و این بار نوبت به شوخی تلگرام با اضافه شدن قابلیت ادیت پیام واتساپ رسیده است!

واتساپ پس از سال‌ها ادیت پیام را فعال کرد؛ تلگرام ساکت نماند!

قابلیت ادیت پیام‌ها از روی که حافظه‌مان یاری می‌کند در تلگرام وجود داشت. به لطف این قابلیت، دیگر نیازی نبود در صورت وجود اشکال در پیام، آن را به صورت کامل پاک کنیم یا پیام ادیت شده را در قالب یک پیام جدید برای طرف مقابل بفرستیم. از سویی دیگر واتساپ هیچ علاقه‌ای به فعال کردن قابلیت ادیت پیام برای کاربران نشان نداد و همین مورد باعث می‌شد مانند بسیاری از بخش‌های دیگر، در این زمینه هم از رقیبش عقب بیفتد.

سرانجام پس از مدتی طولانی و انتظاری چندین ساله، واتساپ این قابلیت ساده را که در پیام‌رسان‌های ضعیف بومی هم وجود داشتند را فعال کرد. تلگرام هم همان طور که انتظار داشتیم به خوبی از این موقعیت استفاده کرد تا باری دیگر با استفاده از یک میم رقیبش را با خاک یکسان کند.

چندی پیش هم شاهد تحقیر واتساپ توسط تلگرام با استفاده از یک میم بودیم و حالا دوباره تلگرام برای حمله به رقیبش، از یک میم جدید استفاده کرده است. همان طور که می‌بینید تلگرام از میم معروف باب اسفنجی استفاده کرده که در دنیای میم‌ها تصویری آشنا است.  همان طور که در تصویر بالا می‌بینید، مجهز بودن به قابلیت ادیت پیام از هفت سال پیش نکته‌ای است که تیم رسانه‌ای تلگرام روی آن مانور می‌دهد.

بیشتر بخوانید  واتساپ امکان ویرایش پیام‌ها را به زودی فعال می‌کند

منبع: گجت‌نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *