چگونه با موبایل ارز دیجیتال استخراج کنیم؟

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

جالب است بدانید استخراج ارز دیجیتال که با دستگاه‌های قدرتمندی به نام ماینر Miner انجام می‌شود؛‌ از طریق گوشی موبایل هم امکان پذیر است.

ارز دیجیتال در واقع پولِ اینترنتی است که کنترلِ آن دست هیچ فرد یا گروهی قرار ندارد. برخی ارزهای دیجیتال نظیر بیت کوین این قابلیت را برای کاربر فراهم می‌کند که از طریق یک سیستم و اینترنت اقدام به ماینینگ کند. اما استخراج ارز دیجیتال تا چه حد عملی است؟

استخراج ارز دیجیتال به چه معناست؟

استخراج ارز دیجیتال mining در واقع فرایندی است که یک سیستم برای توسعه‌ شبکه در آن مشارکت می‌کند. دستگاه باید معادلات ریاضی را برای توسعه‌ بلاک چین حل کند. مشخصاً دستگاهی که قدرت بیش‌تری دارد، شانس بیش‌تری برای حل معادلات دارد و در نتیجه سودآوری آن بیش‌تر است. عموماً افراد از دستگاه‌هایی به نام ماینر برای این کار بهره می‌برند و حتی کامپیوترهای شخصی قدرتمند هم آنچنان برای این کار مطلوب نیستند.

استخراج ارز دیجیتال با موبایل امکان دارد؟

بسیاری از ماینرهای ارزهای دیجیتال به دنبال روش هایی برای استخراج راحت تر ارزهای دیجیتال و استفاده از حداکثر برداشت بدون نیاز به استفاده از تجهیزات گران قیمت و قدرتمند هستند. خیلی از افراد بر این باورند که استخراج ارز دیجیتال با موبایل امکان پذیر بوده و بازآوری اقتصادی مناسبی را نیز دارد.

به همین منظور توسعه دهندگان برنامه های موبایلی نیز دست به کار شده و شروع به ساخت برنامه های استخراج ارز دیجیتال به ویژه بیت کوین کرده اند تا از سرمایه گذاری کلان برای خرید تجهیزات ماینینگ جلوگیری شود. تقریبا برای هر دو پلتفرم اندروید و اپل برنامه های اختصاصی برای استخراج ارز دیجیتال طراحی شده است.

بیشتر بخوانید  ماینرها ۱۲۸ میلیون دلار بیت‌کوین به بازار عرضه کردند

فروشگاه اپل معمولا این برنامه ها را به دلیل حفاظت از حریم کاربران دائما از فروشگاه خود حذف می کند، به همین جهت توسعه دهندگان برنامه های استخراج ارز دیجیتال در قالب بازی های موبایلی در این فروشگاه بارگذاری کرده تا به نوعی فیلتر ها را دور بزنند. البته برای دستگاه های اندروید برنامه های متعددی وجود دارد که کاربران می توانند به گوگل پلی مراجعه کرده و آنها را دانلود نمایند.

در سال های اخیر به دلیل محبوبیت بالای ارزهای دیجیتال روش های استخراج ارز دیجیتال ابداع شده است که یکی از آنها استخراج ارز دیجیتال با گوشی است. در حال حاضر بیش از 200 برنامه برای پلتفرم های اندروید و اپل طراحی شده است. این برنامه های با عنوان برنامه های استخراج رمز ارز در فروشگاه های اپل و گوگل پلی در دسترس هستند.

به دلیل اینکه اندروید یک سیستم متن باز است برنامه های زیادی برای استخراج ارز دیجیتال برای دستگاه های اندرویدی طراحی شده است. یکی از نکاتی که کاربران برای استفاده از این نرم افزار های با در نظر داشته باشند، این است که تقریبا تعداد بالایی از این برنامه ها تنها یک پوسته خالی هستند و در زیر لایه نرم افزار ابزار هایی برای سرقت اطلاعات کاربران وجود دارد.

برای دستگاه های آیفون نیز اپلیکیشن های ویژه ای برای استخراج ارز دیجیتال با گوشی طراحی شده است. اما همانطور که در بالا اشاره شد، این برنامه های به دلیل ماهیت دسترسی به داده های کاربران دائما از فروشگاه اپل استور حذف شده و توسعه دهندگان مجبورند از برای دور زدن ممنوعیت اپل اقدام به ساخت بازی های با محوریت استخراج ارز دیجیتال نمایند که البته بازدهی چندانی هم ندارند و گاها جنبه تبلیغاتی دارند.

بیشتر بخوانید  چگونه صدای نوتیفیکیشن در آیفون را تغییر دهیم؟

نرم‌افزار استخراج ارز دیجیتال استورم گِین

استورم‌گین یک نرم‌افزار استخراج بیت کوین است که باز هم از طریق سرمایه‌گذاری به شما سود می‌دهد. داشبورد با سر و شکلی کاربرپسند که دارایی شما را در لحظه نشان می‌دهد، طراحی شده است. همچنین از نمودارهایی برای پیگیری ترندها و تحرکات قیمت برخوردار است.

هرچند این پلتفرم استخراج ارز دیجیتال رایگان هم در اختیار کاربر قرار می‌دهد که در حالت عادی به صرفه نیست. معمولا در سایت‌های مختلف به شما پیشنهاد می‌شود که از طریق لینک آن‌ها وارد استورم گین شوید که در واقع قصد دارند سودِ حاصل از معرفی را به حساب خود واریز کنند.

استخراج ارز دیجیتال با کریپتو تَب

کریپتو تَب در واقع یک مرورگر است که به کاربران خود امکانِ استخراج بیت کوین را می‌دهد. این مرورگر بر روی اندروید، iOS، ویندوز و مکینتاش قابل نصب است. کریپتو تَب هم مثل دیگر روش‌های استخراج با گوشی یا کامپیوتر شخصی فقط در صورتی سودآور است که سرعت استخراج را بالا ببرید. این تیم از دو طریق این افزایش را برای کاربرانش فراهم می‌کند.

شما می‌توانید با تشکیل زیرمجموعه به ازای افراد سرعت استخراج بیت کوین با گوشی اندروید را افزایش دهید یا اینکه سرمایه‌گذاری کنید و به سود بیش‌تر برسید. اقبالِ کاربران از کریپتو تَب در گوگل پلی هم در نسبت با سایر اپلیکیشن‌ها نسبتاً بالاتر است. یکی از ورژن‌های کریپتو تَب CryptoTab Browser Max Speed از 11 هزار و 200 رای نمره 4.8 را به خود اختصاص داده است که نشان از رضایت کاربران است. با این حال همانطور که مطلع هستیم معمولاً طرح‌های هرمی بعد از مدتی با شکست روبرو می‌شوند.

بیشتر بخوانید  چطور از شاخص «قیمت تحقق‌یافته» بیت‌کوین استفاده کنیم؟ + فیلم

به طور کلی باید گفت که به هیچ وجه نمی‌توان استخراج ارز دیجیتال از طریق گوشی‌ را تایید کرد. بهترین راه برای تبدیل شدن به یک ماینر کریپتو، خرید تجهیزات استخراج و پیوستن به یک استخر استخراج است. با این اوصاف، اگر می‌خواهید در عین احتیاط این کار را با تلفن خود انجام دهید، حداقل اکنون ایده‌ای دارید که چگونه و از کجا شروع کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *