حجم تراکنش‌های دوج‌کوین با رشد شدیدی رو به رو شد

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

برای اولین بار، این میم کوین از اوج حجم تراکنش بیت کوین پس از 14 سال پیشی گرفت.

به گزارش ایرانی متا به نقل از زوم ارز، اخیرا دوج کوین، دارایی دیجیتالی که کار خود را به عنوان میم آغاز کرد شاهد رشد غیرمعمول در حجم تراکنش خود بوده است.

در ابتدای ماه مه، این ارز عملکرد مطلوبی نداشت و کمتر از 20000 تراکنش در روز را پردازش می‌کرد؛ رقمی که با جایگاه آن در حاشیه‌ی دنیای ارزهای دیجیتال مطابقت داشت.

این رشد ناگهانی و چشم‌گیر ادامه یافت. در روز 25 مه، تعداد تراکنش‌ها به 1.152 میلیون رسید. یک روز بعد، این رقم به 1.162 میلیون رشد کرد و در نهایت در روز 27 مه، رکورد 2 میلیون تراکنش شکسته شد.

این افزایش عجیب، حجم تراکنش دوج کوین را به اوج تاریخی جدیدی رساند و برای اولین بار، این میم کوین از اوج حجم تراکنش بیت کوین پس از 14 سال پیشی گرفت.

شتاب‌دهنده‌ی اصلی پشت این تکامل سریع می‌تواند با یک ترند جذاب ارتباط داشته باشد: استخراج گسترده‌ی توکن‌های DRC20 بر روی شبکه دوج کوین. این تشدید فعالیت که بر اثر کارمزد تراکنش پایین دوج کوین رخ داده است، منجر به تعداد کثیری از تراکنش‌ها و افزایش محسوس در فعالیت شبکه شد.

علی‌رغم افزایش حجم تراکنش‌ها، عملکرد قیمتی دوج کوین هنوز پایداری خود را نسبتا حفظ کرده است. بر اساس جدیدترین داده‌ها، اکنون دوج کوین با رشد ناچیز 1.1 درصدی در 24 ساعت گذشته در سطح قیمت 0.073 دلار قرار دارد. هنوز مشخص نیست که این تشدید فعالیت، چه تاثیری بر قیمت دوج کوین در بلندمدت خواهد داشت.

بیشتر بخوانید  بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *