تجهیز ابزارهای تجاری مایکروسافت به هوش مصنوعی

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

مایکروسافت به منظور تسهیل کار مشتریانش مدل‌های هوش مصنوعی زایا را به ابزارهای کسب‌وکار و توسعه تجاری خود اضافه کرد.

به گزارش ایرانی متا به نقل از دیجیاتو، مایکروسافت با تمرکز بر استفاده از قابلیت‌های فناوری هوش مصنوعی پروژه‌های خود را جلو می‌برد. این شرکت حالا اعلام کرده است که مجموعه محصولات سازمانی خود ازجمله ابزارهای توسعه Power Platform و Dynamics 365 را به مدل زبانی بزرگ GPT مجهز کرده تا شرکت‌ها کمتر مجبور به انجام کارهای تکراری باشند.

مایکروسافت در خبری از ثمرات جدید همکاری با OpenAI پرده برداشته است. این شرکت می‌گوید ابزارهای Power Platform که برای تولید اپلیکیشن با کمترین کدنویسی استفاده می‌شوند، با کمک قابلیت Power Virtual Agent می‌توانند به کسب‌وکارها اجازه دهند یک بات هوش مصنوعی را در وب‌سایت یا پایگاه دانش شرکت‌ها کار بگذارند و از قابلیت‌های آن استفاده کنند.

به‌علاوه، حالا ابزار AI Builder می‌تواند از قابلیت‌های هوش مصنوعی زایا برای تولید متن استفاده کند. این ویژگی احتمالاً برای خلاصه‌کردن گزارش‌ها، تولید ایده‌های محتوایی و هدایت ایمیل‌های مشتریان به دپارتمان‌های مربوطه کاربرد خواهد داشت.

مایکروسافت روندهای تجاری را آسان‌تر می‌کند

مایکروسافت همچنین نسخه جدیدی از پلتفرم مدیریت کسب‌وکار Dynamics 365 را منتشر کرده است که از فناوری هوش مصنوعی استفاده می‌کند. این پلتفرم حالا می‌تواند برخی از کارهای تکراری و خسته‌کننده مثل ورود دستی اطلاعات، تولید محتوا و یادداشت‌برداری را به‌صورت خودکار انجام دهد.

مایکروسافت می‌گوید Dynamics 365 Copilot به‌طور خاص می‌تواند به پرسش‌های محتوایی در چت و ایمیل پاسخ دهد، از جلسات برگزار‌شده در نرم‌افزار Teams به‌صورت خلاصه در Outlook ایمیل بسازد و براساس اطلاعات موجود و سوابق داده‌ها چت‌های تعاملی ایجاد کند.

در بحث فروش، Dynamics 365 Copilot با سیستم‌های مدیریت رابطه مشتریان (CRM) و برنامه‌ریزی منابع تجاری (ERP) یکپارچه می‌شود تا در فروش و مدیریت روندهای پشتیبانی مشتریان به کسب‌وکارها کمک کند.

بیشتر بخوانید  ساعت برگزاری WWDC 2023 مشخص شد

با توجه به اینکه هوش‌های مصنوعی زایا می‌توانند دست به تولید اطلاعات اشتباه بزنند، مشتریان ممکن است مایل به استفاده از این فناوری نباشند. ولی «چارلز لامانا»، معاون اپ‌ها و پلتفرم‌های تجاری مایکروسافت، می‌گوید این شرکت به مشتریان خود اطمینان می‌دهد که این قابلیت‌ها با کمک داده‌هایی که از منابع اطلاعاتی شرکت‌ها دریافت می‌کنند، بر پایه واقعیت عمل خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *