معرفی برترین کیف پول‌های ۲۰۲۲ برای نگهداری NFT

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

بخش مهمی از فرایند سرمایه‌گذاری در بازار کریپتو، کیف پول‌هایی هستند که بتوانند به‌راحتی NFT و ارزهای دیجیتال را ذخیره و از آن‌ها در برابر تهدیدات امنیتی محافظت کنند.
در این مقاله قصد داریم برای هموارسازی فرایند تصمیم‌گیری، بهترین کیف پول‌های موجود را برای سرمایه‌گذاران مورد برسی قرار دهیم.

1. کیف پول XDEFI

 

این کیف پول در سال ۲۰۲۲ وارد عرصه دارایی‌های دیجیتال شده است، باتوجه‌به تازه‌وارد بودنش، توانست خود را بین برترین کیف پول‌های سال ۲۰۲۲ قرار دهد. این کیف پول توانست محبوبیت زیادی را در کمترین زمان بین کلکسیونرهای NFT کسب کند.
مزیت اصلی کیف پول XDEFI این است که تمام NFTهای موجود در خود را از بین ۵ شبکه، داخل یک گالری منفرد و قابل تنظیم نشان می‌دهد. این پنج شبکه شامل Ethereum،Avalanche ،BNB ،Polygon  وTerra است، تیم توسعه کیف پول طبق گزارشی گفته‌اند، که قرار است شبکه‌های بیشتر را برای پشتیبانی از NFT به کیف پول XDEFI اضافه کنند.
علاوه بر پشتیبانی NFT، کیف پول XDEFI به کاربران این اجازه را می‌دهد تا بیش از ۹۰۰۰ ارز دیجیتالی را ذخیره، مبادله و ارسال کنند.
کیف پول XDEFI علی‌رغم ظاهر ساده و آسانی که دارد، امنیت بسیار بالایی را در کلاس خود ارائه می‌دهد.
این کیف پول با ۸۰ هزار کاربر فعال هفتگی، توانسته رتبه ۵ ستاره را در فروشگاه Chrome به خود اختصاص دهد، و به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین کیف پول‌های NFT ظاهر شود.

2. Crypto.com

یکی دیگر از بهترین کیف پول‌های NFT (Crypto.com) است. اکثر سرمایه‌گذاران می‌دانند که Crypto.com یکی از بهترین صرافی‌های رمزارز در سراسر جهان است، این صرافی با بیش از ده میلیون کاربر تأیید شده، و به طور منظم بیش از ۲ میلیارد حجم معاملات در روز توانسته بخشی از بازار جهانی را به خود اختصاص دهد. همچنین Cryoto.com یک بازار اختصاصی NFT در خود دارد که به کاربران اجازه می‌دهد تا NFTها را بدون پرداخت کارمزد تراکنش، خریداری یا به فروش بگذارند.
یکی از جذاب‌ترین جنبه‌های این پلتفرم، کیف پول مخصوص NFT است که به سرمایه‌داران ارائه می‌دهد. این کیف پول، عنوان «Crypto.com DeFi Wallet» را دارد و می‌توان آن را از طریق اپ‌استور یا گوگل‌پلی دانلود کرد. استفاده از آن کاملاً رایگان است و از بیش از ۱۰۰ ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند، و نگهداری رمزارز و NFT موردنیاز را برای تسهیل معاملات آسان می‌کند.
بخش اختصاصی کیف پول Crypto.com برای کلکسیونرها بسیار جذاب است. این بخش طوری طراحی شده که مانند یک گالری باشد، و NFTهای برجسته را در بالا و بقیه را در پایین لیست به‌صورت مجموعه‌هایی جداگانه ارائه می‌دهد.
کاربران می‌توانند NFT های زنجیره‌ای Crypto.org را به همراه NFT های مبتنی بر اتریوم در کیف پول ذخیره کنند.
این کیف پول، پشتیبانی از NFTهای زنجیره‌ای Cronos  که در حال حاضر در حال کار هستند را پشتیبانی می‌کند.
از مزایای این کیف پول می‌توانیم دانلود و استفاده رایگان، پشتیبانی از زنجیره اتریوم، قابلیت اشتراک‌گذاری NFT درشبکه‌های اجتماعی و کسب درآمد از دارایی‌های داخل کیف پول اشاره کرد.

بیشتر بخوانید  افزایش حجم معاملات در بازار NFT پس از بازگشت ترامپ به توییتر

3. ZenGo

 

این کیف پول از رمزگذاری بیومتریک پیشرو، احراز هویت FA-3 و رمزنگاری کیف پول MPC استفاده می‌کند و همین باعث شده تا به یکی از امن‌ترین کیف پول‌های موجود در بازار تبدیل شود. این موارد تضمین می‌کند که کاربران هرگز دسترسی خود را به NFT و ارزهای دیجیتال از دست نمی‌دهند.
کاربران همچنین می‌توانند از این کیف پول برای خرید، مبادله و کسب سود در ارزهای دیجیتال استفاده کنند. این کیف پول به حساب‌های وام، سهام و پس‌انداز امکان می‌دهد تا درآمد کسب کنند.
ویژگی WalletConnect ZenGo به کاربران این امکان را می‌دهد تا به‌صورت غیرمتمرکز به برنامه‌هایی نظیر OpenSea متصل شوند و در آن به خریدوفروش NFT بپردازند. WalletConnect یک اتصال اینترنتی امن را فراهم می‌کند و به‌عنوان پلی برای Web3 و Dapps عمل می‌کند.

4. Binance Chain Wallet

 

یکی دیگر از بهترین کیف پول‌های NFT، کیف پول زنجیره‌ای بایننس است. همان‌طور که از نام آن پیداست، این کیف پول بخشی از مجموعه ویژگی‌های ارائه شده توسط بایننس، یکی از بهترین صرافی‌ها برای خرید بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال است. بایننس در سال ۲۰۲۱ کیف پول خود را برای ارائه و پشتیبانی NFT بروز رسانی کرد.
کیف پول زنجیره‌ای بایننس یک کیف پول افزونه مرورگر است که از دارایی‌های زنجیره هوشمند بایننس و اتریوم پشتیبانی می‌کند

کاربران می‌توانند با ورود به سیستم اعتبارنامه استاندارد Binance یا ثبت‌نام با استفاده از آدرس Gmail از کیف پول زنجیره‌ای Binance استفاده کنند. اگرچه این کیف پول در حال حاضر ویژگی‌های بسیار کمی دارد، اما با ارائه گزینه ایجاد یک عبارت اولیه که در صورت فراموش‌کردن رمز عبور خود برای بازیابی حساب خود استفاده می‌شود، ایمنی دارایی‌های کاربران را تضمین می‌کند.

بیشتر بخوانید  دیدگاه بنیان‌گذار Cardano در مورد NFT باعث جنجال شد

5. MetaMask

یکی از پرکاربرد و پر طرفدارترین کیف پول ها برای ارسال، دریافت و ذخیره NFTها و رمزارزها متامسک است. این کیف پول در سال ۲۰۱۶ راه‌اندازی شد و از آن زمان به بعد به‌صورت تصاعدی پایگاه کاربری خود را افزایش داد. در حال حاضر طبق گزارش‌ها بیش از ۲۱ میلیون کاربر فعال ماهانه دارد.
متامسک به‌صورت افزونه مرورگر و هم به‌عنوان نرم‌افزار در تلفن‌های همراه در دسترس است. یکی از جذاب‌ترین عوامل     MetaMask  سطح امنیتی آن است، زیرا کیف پول رمزهای عبور و کلیدهای دستگاه شما را تولید می‌کند، به این معنی که فقط شما به داده‌ها و دارایی‌های خود دسترسی خواهید داشت. علاوه بر این، این رمزها و کلیدها به همراه فاز بازیابی مخفی شما در قالب رمزگذاری شده برای تقویت امنیت ذخیره می‌شوند.
اگر به دنبال استفاده از کیف پول سخت‌افزاری NFT برای هستید، MetaMask  ایده‌آل است؛ زیرا این کیف پول در حال حاضر از کیف پول‌های Trezor و Ledger از طریق افزونه مرورگر پشتیبانی می‌کند.

6. Trust Wallet

 

این کیف پول با رابط کاربری ساده و آسان به‌عنوان بهترین کیف پول NFT برای مبتدیان است. قابل‌ذکر است که کیف پول Trust Wallet  فقط برای پلتفرم‌های  Android و IOS در دسترس است. این کیف پول کاملاً غیرمتمرکز بوده و از ۵۳ بلاکچین مختلف و بیش از یک میلیون دارایی رمزنگاری شده پشتیبانی می‌کند.
همچنین دارای بخش اختصاصی برای NFTها است، و از دارایی‌های بلاک‌چین اتریوم و زنجیره هوشمند بایننس پشتیبانی می‌کند. این بخش یک راه آسان برای مشاهده NFTهای متعلق به شما ارائه می‌دهد، و حتی هر دارایی را به همراه ویژگی‌هایی که قطعات هنری NFT دارند، توصیف می‌کند.
جدا از امکان ذخیره و مشاهده NFT ، می‌توان با بسیاری از بازارهای برتر NFT ارتباط برقرار، و از داخل پلتفرم اقدام به خرید کرد. علاوه بر این Trust Wallet یک مرورگر اختصاصی dApp دارد که دسترسی آسان به بازارهای NFT را برای انجام تراکنش‌ها فراهم می‌کند. همچنین این کیف پول برای استیک کردن ارزهای دیجیتال بسیار مناسب است و در حال حاضر از ۱۲  Coin  مختلف پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید  پلتفرم‌های متا پشتیبانی از توکن را متوقف کردند

نتیجه‌گیری
کیف پول NFT پیشنهادی ما، کیف پول Crypto.com است که استفاده از آن کاملاً رایگان است و در iOS یا Android در دسترس است.  این کیف پول از زنجیره Crypto.org و NFT های اتریوم پشتیبانی می‌کند و به کاربران این امکان را می‌دهد که فوراً NFTهای خود را تنها با چند کلیک در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *