بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

معاملات روزانه از جمله بهترین روش‌های سرمایه گذاری در ارز دیجیتال برای کوتاه مدت به شمار می رود.

در این روش باید روندهای رمز ارزها را زیر نظر بگیرید و به صورت روزانه بازار کریپتو کارنسی را رصد کنید. بازار ارزهای دیجیتال در تمام ساعات روز فعال است و همین ریسک انجام معاملات روزانه را افزایش می‌دهد. ممکن است در ساعتی خاصی از روز که خواب باشید، مشغول خوش‌گذرانی با دوستان‌تان باشید یا هر چیزی شبیه به این، نوسانی غیر قابل انتظار در رمز ارزی که سرمایه‌تان را به آن وارد کردید ایجاد شود و دارایی‌تان از بین برود. پس مهمترین اصل در معاملات روزانه رصد مداوم بازار است تا از نوسان‌های غیر قابل پیشبینی جلوگیری کنید.

معاملات روزانه بین ۵ تا ۱۰ درصد سود دهی دارند و ممکن است به همین اندازه موجب ضرر و زیان‌تان هم شوند.

افرادی که وارد بازار های سرمایه گذاری می شوند، استراتژی معاملاتی گوناگونی دارند. برخی ارز های دیجیتال را با هدف بلند مدت خریداری می کنند. در این حالت باید رمز ارز های مناسب برای سرمایه گذاری را انتخاب کرده و در سبد خود داشته باشند. برخی نیز ارز ها را با دید میان مدت خریده و برخی نیز به قصد ترید روزانه و نوسان گیری اقدام به خرید و فروش رمز ارز های خاصی می کنند. پس شما هنگام انتخاب ارز مورد نظرتان ابتدا باید استراتژی معاملاتی خود را مشخص سازید.

تعدای از رمز ارز ها که نوسان نسبتا بالایی داشته و نقدینگی آنها نیز تا حدودی خوب است را برایتان معرفی می کنیم.

بیشتر بخوانید  آموزش ساخت و ویرایش تصویر با هوش مصنوعی Content-Aware Fill فتوشاپ

1Lucky Block (LBLOCK)

Lucky Block (LBLOCK) یک رمز ارز بر اساس قره کشی می باشد که در سایت های شرط بندی برای راحتی قره کشی مورد استفاده قرار می گیرد. نوسانات این ارز در طول روز بالاست. برای محاسبه میزان نوسان یک ارز از اندیکاتور ATR می توانید استفاده کنید.

ارز دیجیتال فانتوم Fantom (FTM)

ارز فانتوم یک بلاکچین مقایس پذیر و متن باز است که امکان مقیاس پذیری و امنیت را با هزینه کم فراهم می کند. فانتوم حتی در ریزش بازار ارز دیجیتال نیز حالت صعودی داشته و ریزش نکرده است. به این دلیل بهترین ارز دیجیتال برای ترید روزانه محسوب می شود.

هنگام انتخاب ارز برای نوسان گیری توصیه می شود ارز هایی را انتخاب کنید که در حالت کلی در حالت صعودی باشند. سعی کنید از معامله ارز هایی که در خلاف جهت بازار حرکت می کنند ، بپرهیزید.

ارز دیجیتال سولانا Solana (SOL)

سولانا سریع ترین بلاکچین فعلی را دارد و تراکنش ها را با سرعت 50000 تراکنش در ثانیه (TPS) حل می کند. سولانا مشکلات مقیاس پذیری و سرعت پردازش تراکنش ها را حل کرده و به رمزارزی محبوب میان کاربران تبدیل شده است.

نحوه تشخیص بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه

برای پیدا کردن بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه چندین معیار مهم را باید در نظر گرفت. در ادامه این معیار ها را بیان می کنیم.

انتخاب رمز ارز با بیشترین نوسان

یکی از این معیار ها نوسانات رمز ارز در طول روز می باشد. برای تشخیص میزان نوسان ارز ها بهترین روش استفاده از اندیکاتور ATR می باشد.

در نظر گرفتن میزان نقدینگی ارز دیجیتال

دقت کنید هر چه میزان نقدینگی ارز مورد نظرتان بالاتر باشد ، راحتتر می توانید ارزتان را به موقع فروخته و از گپ قیمتی سود کنید. به عنوان مثال ارز دوج کوین را در قیمت 0.001190 تتر خریده اید و قیمت ارز در همان روز بالا رفته و به 0.001250 رسیده است. شما فقط در صورتی خواهید توانست از معامله خود با سود خارج شوید که بتوانید ارزتان را بفروشید و یا به عبارتی خریداری برای ارز شما در همان لحظه وجود داشته باشد. و این همان اهمیت نقدینگی ارز دیجیتال مورد نظر در بازار را نشان می دهد.

بیشتر بخوانید  آموزش اسکن بارکد با گوشی آیفون + تصاویر

برای تشخیص میزان نقدینگی یک ارز در یک صرافی می توانید حجم معاملات آن را ببینید . و یا شکاف بین قیمت خرید و قیمت فروش را در نظر بگیرید.

“هر چه شکاف قیمتی بالاتر باشد میزان نقدینگی رمز ارز مورد نظر شما کمتر می باشد.“

چه کسانی می‌توانند سرمایه گذاری کوتاه مدت کنند؟

مهمترین ویژگی شخصیتی در معامله‌گرهای کوتاه مدت، توان پذیرش ریسک و تحمل استرس بالا است. اگر نمی‌توانید ریسک یک معامله را بپذیرید یا استرس آن را تحمل کنید، شما فرد مناسبی برای معاملات پر از ریسک کوتاه مدت نیستید. همچنین توانایی کنترل هیجان جزو مهمترین ویژگی‌های شخصیتی معامله‌گران کوتاه مدت است. آن‌ها باید بتوانند بر اساس تحلیل خود پیش بروند، یعنی در زمان مناسب وارد ارز و در زمان مناسب هم از ارز بدون هیچ طمعی خارج شوند.

معاملات کوتاه مدت فقط مخصوص حرفه‌ای‌های بازار کریپتوکارنسی است؛ پس اگر حس می‌کنید هنوز دانش و مهارت کافی ندارید، بهتر است با شرکت در کلاس‌های آموزشی، مهارت‌تان را افزایش دهید و سپس وارد بازار کریپتوکارنسی شوید. این بازار همیشه فرصت‌های خوبی را در اختیار سرمایه گذارها می‌گذارد، پس نگران از دست دادن فرصت‌ها نباشید و بیشتر روی افزایش آگاهی‌تان در مورد این بازار تمرکز کنید.

تحلیل فاندامنتالی در سرمایه گذاری‌های کوتاه مدت اثر زیادی ندارد، پس اگر می‌خواهید به یک معامله‌گر روزانه، اسکالپر یا نوسان‌گیر تبدیل شوید، بیشتر روی افزایش توانایی‌ها در تحلیل تکنیکال تمرکز کنید. شما باید یک روش معاملاتی خاص هم برای خود انتخاب کنید که کمترین درصد اشتباه را دارد و بر اساس آن در بازار وارد معاملات رمز ارزها مختلف شوید.

بیشتر بخوانید  افشاگری جدید؛ امنیت اطلاعات صرافی FTX خنده‌دار و مزخرف بود!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *