همه چیز درباره لوگو موشن

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

اگر می‌خواهید در کسب و کار و معرفی برند خود هر روز از روز قبل بیشتر پیشرفت کنید، باید از متد‌های به‌روز و ترند استفاده کنید. لوگوها و آرم‌های تک بعدی و چاپی مدت‌هاست جای خود را به لوگو موشن‌ها داده‌اند. تصاویر متحرکی که جاذبه‌های بصری بیشتری دارند و راحت‌تر به یاد مخاطب می‌مانند.

در این مقاله همراه ما باشید تا با ماهیت لوگو موشن، چیستی و چرایی استفاده از آن و همچنین مزایا و کاربرد آن آشنا شوید. در نهایت لوگو موشن‌های رایگان برای نرم افزار‌های لوگو سازی مانند افترافکت و پریمیر را خواهید شناخت.

لوگو موشن چیست؟

با پیشرفت علم و تکنولوژی، علم تبلیغات و برندسازی نیز تغییر کرده است. تصاویر کاغذی و کارتی که به صورت چابی بودند جای خود را به لوگوها و طرح‌های گرافیکی پیشرفته‌ای داده‌اند که جذابیت بیشتری دارد. لوگو موشن‌ها در واقع نسل جدید لوگوها هستند. این لوگوها به‌جای یک تک عکس از چند عکس و به صورت یک ویدیو کوتاه ارائه می‌شوند.

لوگو موشن‌ها در مواقع زیر شاخه‌ای از موشن گرافیک هستند که به کمک ابزارهای پیشرفته لوگوی برند شما را بهتر در ذهن مخاطب ثبت می‌کند. به این ترتیب با لوگو موشن به جای لوگوهای چاپی قدیمی می‌توانید خود یا کسب و کارتان را بهتر و با روش‌های به‌روز معرفی کنید.

همه چیز درباره لوگو موشن

کاربرد لوگو موشن

لوگو موشن‌ها با همان نیت قبلی معرفی برند یا کسب و کار وارد بازار شده‌اند. با این حال برخلاف نیاکان خود این قابلیت را دارند که در بسیاری مکان‌های دیگر به نمایش گذاشته شوند. تیزرهای تلویزیونی، سایت‌ها و فضاهای مجازی نمونه‌هایی از این‌ها هستند.

بیشتر بخوانید  معرفی اپلیکیشن گپ جی پی تی (GapGPT): هوش مصنوعی به زبان فارسی 

اصلی‌ترین کاربرد لوگو موشن‌ها در تبلیغات است. این مدل  لوگوها به دلیل کوتاه بودن در گوشه‌ای از تیزر سایت‌ها جا می‌شوند. در تبلیغات تلویزیونی به راحتی چشم مخاطب را به خود جلب می‌کنند و در ویدئوهای آموزشی معرفی کننده محصول و برند شما خواهند بود.

مزایای لوگو موشن

استفاده از لوگو موشن‌ها مزایای زیادی دارد.

  • نسل‌های قبلی لوگو‌ها و کارت ویزیت‌ها به دلیل نیاز به چاپ هزینه زیادی ایجاد می‌کردند. با لوگو موشن از هزینه‌های بالای چاپ معاف می‌شوید. در مقابل میزان بازدهی و دیده شدن آن بالاست.
  • لوگو موشن‌ها قابلیت استفاده در تبلیغات ویدئویی روی سایت ها یا تبلیغات تلویزیونی دارند. این ویدئو روی انواع پلتفرم های مجازی یا گوشه‌ای از تبلیغات معرفی کسب و کار و برند می‌نشیند.
  • با کمک لوگو موشن محصول یا برند، حرفه‌ای‌تر دیده می‌شود. استفاده از متدهای روز با کمک نرم افزارهای قدرتمند برای ساخت لوگو موشن به تقویت این موضوع کمک می کند.
  • با کمک لوگو موشن اعتمادسازی برای مخاطبان اتفاق میفتد و بیشتر در ذهن باقی بمانید.
  • لوگو موشن‌ها را می‌توان به صورت انحصاری ساخت. یعنی با توجه به سلیقه و نوع کسب و کار خود المان و شعاری را به آن اضافه کنید که مختص شما است.

اغلب کسانی که با آن‌ها کار کرده‌اید یا قرار است در آینده با آن‌ها کار کنید، خود را به‌روز می‌کنند. اگر همچنان با متدهای قدیمی مانند کارت ویزیت‌های چاپی با آن‌ها کار کنید، در نهایت جذابیت خود را از دست خواهید داد.

همه چیز درباره لوگو موشن
همه چیز درباره لوگو موشن

انواع لوگو موشن

هر نوع از لوگو موشن‌ها با توجه به داستان و سناریوی پشت برند و محصول ساخته می‌شوند که در مکان‌های مختص خود به کار می‌روند.

  • لوگو موشن فلت در فضای دو بعدی که ساده‌ترین نوع لوگو موشن است.
  • لوگو موشن سه بعدی با المان‌ها و افکت‌های سه بعدی و جذاب که نوع حرفه‌ای‌تر خانواده خود است.
  • لوگو موشن‌های آماده که راحت‌ترین و دردسترس ترین ویدیوها هستند. به کمک این موشن‌ها کافی است تا با انتخاب قالب آماده لوگو، طرح اختصاصی برند خود را جایگذاری و به عنوان نیز یا لوگو موشن انحصاری خود از آن استفاده کنید.
بیشتر بخوانید  خواب عمیق چیست و چه تاثیری بر ما دارد؟

لوگو موشن‌های فلت و سه بعدی نیاز به طراحی دارند. در مقابل به کمک لوگو موشن‌های آماده و تنها با داشتن نرم افزارهای مربوط مانند پریمیر یا افترافکت می‌توانید خودتان لوگوی برندتان را طراحی کرده و از آن استفاده کنید.

ساخت لوگو موشن

ساخت لوگو موشن نیاز به خواندن درس گرافیک ندارد. هرچند که یک طراح گرافیک می تواند لوگو موشن حرفه ای و فوق العاده تحویل دهد. با این حال امروزه به لطف نرم افزارهای قدرتمندی چون افترافکت و پریمیر هر فرد می تواند لوگو موشن خود را بسازد.

برای این کار کافی است تا فایل های خام و لایه باز لوگو موشن های آماده را دانلود کنید. سپس آن ها را در نرم افزارهای مربوط مانند افترافکت، پریمیر، ایلوستریتور یا فتوشاپ باز کنید. هر تغییراتی که می‌خواهید روی ان ها اعمال کنید و هر خروجی که دوست دارید بگیرید.

همه چیز درباره لوگو موشن
همه چیز درباره لوگو موشن

لوگو موشن برای افتر افکت

افترافکت یک نرم افزار قدرتمند برای ساخت انواع لوگو موشن، استاپ موشن و سایر ویدئوهای نیازمند به تغییرات و جلوه‌های بصری است. کافی است از این لینک لوگو موشن آماده برای افتر افکت دانلود کنید و فایل آماده را در نرم افزار افتر افکت باز کنید.

به کمک افترافکت می‌توانید لوگو موشن‌های جذاب بسازید، هر فرمتی از ویدئوی لوگو موشن را داشته باشید و هر تغییراتی که خواستید روی فایل ایجاد کنید. این نرم افزار به شما اجازه می‌دهد تا انواع افکت و آبجکت‌های مختلف را به لوگو موشن خود اضافه یا از آن کم کنید.

لوگو موشن برای پریمیر

مانند افترافکت، پریمیر نیز یک نرم‌ افزار قوی برای ساخت ویدئوهای تبلیغاتی و تولید محتوا است.از این لینک لوگو موشن آماده برای پریمیر دانلود کنید و سپس به راحتی در نرم‌ افزار پریمیر آن را استفاده کنید.

بیشتر بخوانید  سرور ابری ایرانی یا خارجی؟

این نرم‌ افزار مانند همتای دیگر خود، با کارایی مشابه، کارها را برای طراحان راحت می‌کند. با کمک آن می‌توانید هر ویدیویی را ویرایش کنید و حتی تیزرهای تبلیغاتی بسازید. قالب‌های آماده لوگو موشن را به راحتی در این نرم افزار ایمپورت کنید و پس از تغییرات دلخواه از آن خروجی بگیرید.

جمع بندی

لوگو موشن‌ها به کسب و کار شما رونق می‌بخشند. برند و محصول شما را معرفی می‌کنند و با اعتمادسازی، مخاطب بیشتری برایتان جذب می‌کنند. در این مطلب سعی شد تا با ماهیت لوگو موشن، کاربرد، مزایا و انواع آن آشنا شوید. با ارائه قالب‌های آماده برای افترافکت و پریمیر به راحتی می‌توانید یک لوگو موشن عالی برای کسب و کار خود بسازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *