سرمایه گذاری 4.5 میلیون دلاری سوپرسل در یکی از بازی های web3

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:
سوپرسل یک کمپانی بازی سازی فنلاندی است که از سال 2010، شروع به فعالیت کرد. این کمپانی در ساخت بازی های محبوبی همچون کلش آف کلنز (Clash of Clans)، کلش رویال(Clash Royale)، هی دی (Hay Day) و بسیاری از بازی های مشهور دیگر نقش آفرینی کرده است. اخیرا این کمپانی بزرگ، با اعلام خبر سرمایه گذاری 4.5 میلیون دلاری سوپرسل در یکی از بازی های web3، حمایت خود را از عرصه غیرمتمرکز web3، نشان داد. نام این بازی Moonfrost RPG است که توسط تیم توسعه دهنده Oxalis Games، طراحی شده است.

حمایت سوپرسل از بازی بلاک چینی Moonfrost

 

امروزه بازی های مبتنی بر بلاک چین، یکی از محبوب ترین روش های کسب درآمد محسوب می شوند. گروه Oxalis Games، یکی از بهترین ها در صنعت بازی سازی بلاک چینی هستند که بازی های web3، را گسترش می دهند. بازی بعدی این تیم با نام Moonfrost RPG، شناخته می شود که کمپانی مشهور سوپرسل(Supercell)، با سرمایه گذاری 4.5 میلیون دلاری از آن حمایت خواهد کرد. Moonfrost، یک بازی مبتنی بر فناوری بلاک چین است که برای کسب درآمد گزینه ای عالی به شمار می رود. طراحی این بازی به شکل 2 بعدی است و شبیه سازی شده از زندگی معمولی می باشد. در ادامه اسامی برخی دیگر از شرکت کنندگان محبوبی که در پروژه Moonfrost، سرمایه گذاری کرده اند، را شرح داده ایم:
• Supercell
• Animoca Brands
• Griffin Gaming Partners
• Pantera
• Sweet Farm
• Jagex Phil Mansell
•  co-founder of Games Workshop & Fighting Fantasy
• Sir Ian Livingstone
• Juha Paananen.
افراد و توسعه دهندگانی که در فوق ذکر شد، از برخی از حمایت کننده های مالی بازی Moonfrost RPG هستند و از این بازی حمایت کرده اند.

جزئیات درباره بازی Moonfrost RPG

 

بیشتر بخوانید  استارباکس «Starbuks» وارد متاورس می‌شود!

در بازی Moonfrost، کاربران می توانند در یک مزرعه جذاب زندگی کنند و فعالیت های دلخواه خود را انجام دهند. در این بازی می توانید با شخصیت های جذاب ارتباط برقرار کنید، عشق را پیدا کنید، مصنوعات قدرتمند باستانی را کشف کنید و با دوستان خود به کاوش بروید، یا فقط با هم یک قهوه بنوشید! درواقع این بازی یک مزرعه RPG، را ارائه می دهد که در آن کاربران می توانند به ماجراجویی های شگفت انگیز و کسب درآمد بپردازند. بازی Moonfrost، امکان چند نفره بازی کردن را به کاربران ارائه می دهد و برای نسخه های موبایل و رایانه نیز در دسترس خواهد بود. تیم توسعه دهنده Oxalis Games، در این باره نوشت:

« ما در حال اختراع نسل بعدی از بازی های رمزنگاری هستیم که در آن لذت حرف اول را می زند. از نظر کیفیت و تجربه کاربری در نظر داریم استاندارد های خود را افزایش دهیم. ما همچنین در حال انجام برخی کار های پیشگامانه با NFT هستیم که قبلا هرگز انجام نداده بودیم.»
هدف توسعه دهندگان، از ترکیب یک تجربه بازی با کیفیت برتر با جنبه های خاصی از بلاک چین، ارائه تجربه بازی بهتر و رضایت بخشی به بازیکنان است. همچنین همه بازیکنان Monfrost ، می‌ توانند یک تجربه بازی پریمیوم داشته باشند.

یک پاسخ

  1. مثل همیشه عالی ! لطفا از آسید یا Asid اولین بازی وب۳ دموکرات مطلب بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *