پایتخت سرگرمی امارات دیجیتالی خواهد شد!

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

جزیره یاس، پایتخت سرگرمی امارات دیجیتالی خواهد شد

کشور امارات، 200 جزیره دارد که در سال 2023، یک جزیره دیجیتالی به آن افزوده خواهد شد. ابوظبی قصد دارد نسخه متاورس «جزیره یاس» را راه اندازی کند زیرا این عرصه سرگرمی، شامل بخش های مختلفی مانند پارک های موضوعی، خانه‌ها و مراکز خرید است.
دپارتمان فرهنگ و گردشگری ابوظبی (DCT Abu Dhabi) با همکاری غول‌های فناوری، تصمیم گرفته است تا بیست‌وپنج کیلومترمربع را به یک عرصه دیجیتال تبدیل کند. پس از راه‌اندازی، مخاطبان می‌توانند در حین کاوش در جزیره دیجیتال با هم ملاقات یا بازی کنند و این ابتکار توسط مدیرعامل میرال (Miral)، محمد عبدالله الذابی به رسانه‌ها معرفی می‌شود.

متاورس اخیراً توجه زیادی را در مقیاس جهانی به خود جلب کرده است. اکنون همه می‌خواهند بدانند که متاورس در واقع چیست و چگونه کار خواهد کرد.
متاورس، نوید ارائه یک تجربه مجازی همه‌جانبه را با روش‌های نوآورانه برای کسب‌وکارها می‌دهد تا از نقاط قوت آن برای سود خود استفاده کنند. متاورس هنوز به طور کامل توسعه نیافته است و کارشناسان فناوری هنوز تعریف مناسبی برای این حوزه ارائه نکرده‌اند، اما ما درک اولیه‌ای از آنچه متاورس ارائه خواهد داد داریم.

اصطلاح متاورس تقریباً 30 سال پیش توسط نیل استفنسون (Neal Stephenson)، در یک رمان علمی تخیلی اختراع شد. او آواتارهای واقعی را تصور می‌کرد که در ساختمان‌های سه بعدی و دیگر محیط‌های واقعیت مجازی با هم ملاقات می‌کردند. در طی چند سال گذشته، متاورس شروع به نشان دادن همگرایی پیش‌رونده تجربیات دیجیتالی کرده است.
متاورس یک فضای مجازی گرافیکی غنی با درجاتی از جنبه‌های چندبعدی تلقی می‌شود که به افراد اجازه کار، بازی، خرید و معاشرت می‌دهد.

بیشتر بخوانید  آشنایی گام به گام با تتر / رمز ارزی با ویژگی‌های منحصر به فرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *