سندباکس و موزه بریتانیا هنر و تاریخ را به متاورس می‌آورند

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

پلتفرم سندباکس در متاورس به همراه موزه بریتانیا به دنبال خلق تجربه‌ای متفاوت برای کاربران در زمینه مشاهده تاریخ جهان است. در این مشارکت موزه امکان تولید مجموعه های دیجیتالی که مجموعه های مختلفی را درون آن منعکس می کند، خواهد داشت. به گفته سباستین بورگت، از بنیانگذاران The Sandbox، این فرصتی برای بازیکنان است تا از طریق موزه بریتانیا درباره تاریخ بشر، هنر و فرهنگ بیاموزند.

منبع: cointelegraph.com

سندباکس چیست؟

سندباکس یکی از بازی‌های بلاکچینی است که در آن می‌توان در کنار بازی کردن،‌ کسب درآمد هم کرد. این بازی بر بستر بلاکچین اتریوم ایجاد شده است. مخاطب Sandbox هم گیمرها و هم بازی‌سازها هستند که می‌توانند به کسب درآمد در محیط این بازی بپردازند.

سندباکس یکی از چندین بازی کریپتویی است که از قابلیت‌های متاورس برای تغییر رابطه میان پلتفرم‌های بازی، بازی‌سازها و گیمرها استفاده می‌کند. Sandbox و سایر پلتفرم‌های عرضه‌کننده بازی‌های بلاکچینی راه را برای ایجاد یک بازار گیمینگ جدید هموار می‌کنند؛ مکانی که کاربران صاحبان اصلی کار خلاقانه خود هستند و مطابق ارزشی که برای پلتفرم ایجاد می‌کنند پاداش می‌گیرند. سند باکس یک دنیای بازی مجازی غیرمتمرکز است که بازی‌سازها با ایجاد دارایی‌های سه بعدی موسوم به VOXELها، خلق تجربیات نوین بازی و فروش و کسب توکن‌های بی‌همتا درآمدزایی می‌کنند. 

بیشتر بخوانید  چرا استقبال عمومی از هدست‌های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده کم است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *