رونمایی سامسونگ از نسخه جدید لباسشویی و خشک‌کن هوش مصنوعی BESPOKE

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

BESPOKE می‌تواند وزن لباس‌ها، نرمی پارچه و سطح کثیفی آن‌ها را با استفاده از میزان کدورت آب محاسبه کند.

دو روز قبل از نمایشگاه ایفا 2023، سامسونگ ترکیب جدید لباسشویی و خشک‌کن هوش مصنوعی BESPOKE خود را معرفی کرد.

این دستگاه علاوه بر اینکه با کاربردهایی مانند عدم نیاز به انتقال لباس‌های شسته‌شده از ماشین لباسشویی به خشک‌کن، باعث راحتی مصرف‌کنندگان می‌شود، دارای فناوری پمپ حرارتی Digital Inverter است.

ماشین لباسشویی و خشک کن BESPOKE سامسونگ دارای ظرفیت شستشو 25 کیلوگرم و قابلیت خشک‌کردن 13 کیلوگرم از طریق پمپ حرارتی خود است. همچنین این دستگاه برای اتصال به سایر لوازم خانگی هوشمند دارای قابلیت SmartThings است و از هوش مصنوعی برای بهبود عملکرد شستشو و بهره‌وری انرژی خود استفاده می‌کند.

نحوه کار لباسشویی و خشک‌کن هوش مصنوعی BESPOKE سامسونگ

کاربران به‌راحتی می‌توانند از برنامه‌های شستشوی مختلفی استفاده کنند و از طریق نمایشگر LCD بزرگ آن به تنظیمات مختلفی دسترسی داشته باشند. همچنین از طریق این صفحه، گزارش کاملی در مورد هر چرخه شستشو نمایش داده می‌شود.

BESPOKE می‌تواند وزن لباس‌ها، نرمی پارچه و سطح کثیفی آن‌ها را با استفاده از میزان کدورت آب محاسبه کند. سپس میزان آب و مواد شوینده موردنیاز را به‌صورت بهینه اندازه‌گیری می‌کند. برای ارائه بهترین نتیجه ممکن و بهبود بهره‌وری انرژی نیز این دستگاه می‌تواند به‌طور مداوم زمان موردنیاز برای خیس‌خوردن، آبکشی و چرخش لباس‌ها را بررسی کند.

پس از به پایان رسیدن چرخه شستشو، درِ ماشین لباسشویی به‌طور خودکار باز می‌شود. با این کار، هوای مرطوب داخل دستگاه خارج شده و هوای تازه به داخل محفظه آن راه پیدا می‌کند. محصول ترکیبی لباسشویی-خشک‌کن هوش مصنوعی BESPOKE در غرفه IFA 2023 سامسونگ به نمایش گذاشته خواهد شد.

بیشتر بخوانید  برج آزادی سر از فیلم‌های هالیوودی درآورد + تصاویر

«جونهوا لی»، رئیس تیم تجربه مشتریان در Samsung DX می‌گوید:

«اولین ترکیب لباسشویی و خشک‌کن هوش مصنوعی سامسونگ با فناوری پمپ حرارتی دیجیتال اینورتر، نه‌تنها شستن لباس‌ها را آسان‌تر می‌کند، بلکه باعث صرفه‌جویی در فضا نیز می‌شود. تجربه شستن لباس‌ها با وجود این دستگاه می‌تواند دلپذیرتر و آسان‌تر باشد و با استفاده از حالت انرژی هوش مصنوعی در SmartThings Energy، در مصرف انرژی نیز صرفه‌جویی می‌شود.»

منبع: دیجیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *