ثبت یک فاجعه بزرگ در بورس!

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

بازار سرمایه در ادامه رکودی‌ترین روزهای امسال، امروز را با ریزشی ۱۸ هزار واحدی به پایان رساند.

بازار سهام چهارمین روز کاری هفته را همانند دو سه ماهه اخیر، با فشار عرضه آغاز کرد و رفته رفته بر میزان عرضه ها افزوده شد.

گفتنی است کاهش روزافزون ارزش معاملات نشان از عدم رغبت سرمایه گذاران خرد به سرمایه گذاری در بازار سهام دارد.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی 18 هزار واحدی به 1 میلیون و 938 هزار واحد رسید و به کف کانال 1 میلیون و 900 هزار واحدی نزدیک تر شد. همچنین شاخص کل هم‌وزن نیز با ریزشی 10 هزار واحدی به ارتفاع 663 هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «فولاد»، «خودرو» و «فارس» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «خاور»، «آریا» و «صبا» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «خودرو»، «خگستر» و «شهر» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «بمولد»، «فن افزار» و «دی» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 31 مرداد ماه 1402، مبلغ 3 هزار میلیارد و 500 میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 330 میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

در بازار امروز 59 نماد در محدوده مثبت و 350 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 87 نماد در محدوده مثبت و 228 نماد در محدوده منفی معامله شدند.

منبع: https://www.titrekootah.ir

بیشتر بخوانید  تولید این خودروی محبوب تا سال 2025 متوقف می‌شود! + عکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *