خودرو برقی کرمان موتور در راه بازار + عکس

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

مشخصات فنی و امکانات خودرو برقی جدید شرکت کرمان موتور به نام E10X اعلام شد.

این خودرو در واقع همان جک EJS1 بوده که به نام ایرانیزه کی ام سی E10X قرار است به بازار ایران عرضه شود. همچنین جک EJS1 نیز روی پلتفرم جک iEV6E توسعه پیدا کرده است.

مشخصات فنی خودرو برقی E10X

خودرو برقی E10X به یک پیشرانه برقی با حداکثر قدرت 45 کیلووات و حداکثر گشتاور 150 نیوتن‌متر مجهز شده است که با یکبار شارژ کامل باتری‌ها می‌تواند مسافتی برابر با 302 کیلومتر را بپیمیاد. حداکثر سرعت این خودرو نیز 102 کیلومتر برساعت اعلام شده است.

باتری‌های 30.2 کیلووات ساعتی این خودرو از نوع LFP بوده که با شارژ معمولی ظرف مدت 6 ساعت به شکل کامل شارژ می‌شوند. همچنین با شارژ سریع نیز می‌توان ظرف مدت 42 دقیقه از 30 تا 80 درصد باتری را شارژ کرد.

طول این خودرو برقی به 3650 میلی‌متر، عرض آن 1670 میلی‌متر، ارتفاع آن 1540 میلی‌متر و فاصله محوری آن نیز به 2390 میلی‌متر می‌رسد. همچنین فاصله از سطح زمین این خودرو 125 میلی‌متر و وزن خالص آن نیز 1180 کیلوگرم اعلام شده است. این خودرو که می‌تواند 5 سرنشین را در خود جای دهد به رینگ آلومینیومی در اندازه 165/65R14 مجهز شده است.

امکانات رفاهی و ایمنی

از امکانات ایمنی خودرو برقی E10X می‌توان به کیسه هوای سرنشینان جلو، سنسور پارک عقب، دوربین دنده عقب، ترمزهای ABA و EBD، سیستم پایش باد تایرها، ترمز پارک برقی، فرمان برقی، سیستم ترمز چهارچرخ دیسکی، چراغ ترمز سوم و چراغ‌ روشنایی در روز اشاره کرد.

بیشتر بخوانید  فوری / واریز حقوق مرداد این افراد با ۲۰ درصد افزایش

این خودرو از امکانات رفاهی متعددی چون تکنولوژی چراغ‌های جلو LED قابلیت تنظیم ارتفاع نور چرا‌غ‌های جلو، آنتن بال کوسه‌ای، شیشه بالابرهای برقی، صفحه کیلومتر دیجیتال 6.2 اینچی، گرمکن شیشه‌های عقب و جلو، استارت دکمه‌ای، ورود بدون کلید، کروز کنترل، پوشش چرمی غربیلک فرمان، زیرآرنجی ردیف جلو، صندلی‌های ردیف جلو 4 حالته دستی، آفتباگیرهای مجهز به آینه، آینه‌های جانبی با قابلیت تنظیم برقی مجهز به گرمکن، سیستم صوتی تصویری 10.25 اینچی با بلوتوث، رادیو و USB، دکمه‌های کنترل سیستم صوتی روی غربیلک فرمان اشاره کرد.

منبع: گجت‌نیوز

یک پاسخ

  1. فکرش را بکن، توی گرمای هوای کشور ما و ترافیک سنگین این ماشین با یک بار شارژ ۱۰۰ کیلومتر شاید برود ، احتمالا هم به اندازه برق مصرفی خانوار در هر ماه مصرف کلش بشود و قشنگ قبض برق دو برابر بشود ولی به نسبت مصرف بنزین هزینه کمتری خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *