محدودیت تعداد پیام‌های خصوصی قابل ارسال در روز برای کاربران عادی توییتر

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

کاربران عادی توییتر برای ارسال پیام خصوصی نامحدود باید اقدام به تهیه اشتراک بلو کنند.

توییتر محدودیت جدیدی را برای کاربران عادی در نظر گرفته است. این شرکت می‌گوید برای مقابله با اسپم و کاهش آن، تعداد پیام‌های خصوصی روزانه را برای کاربرانی که اشتراک بلو ندارند، محدود کرده است. این تغییر ظاهراً از دیروز اعمال شده است.

صفحه پشتیبانی توییتر در توییت جدیدی اعلام کرده که در اقدامی به‌منظور کاهش اسپم‌ها در بخش پیام‌های خصوصی (DM)، تغییراتی را پیاده‌سازی کرده است. براین‌اساس، اکانت‌هایی که تیک آبی نگرفته‌اند، از نظر تعداد پیام‌های خصوصی قابل ارسال در روز محدود شده‌اند. این شرکت پیشنهاد کرده است که اگر می‌خواهید پیام‌های بیشتری بفرستید، اکانت توییتر بلو بخرید.

محدودیت ارسال پیام‌های خصوصی در توییتر از روز جمعه آغاز شد

در صفحه پشتیبانی توییتر ذکر شده که محدودیت جدید اکانت‌های عادی از روز 30 تیرماه اجرایی شده است. بااین‌حال، هنوز نمی‌دانیم که تعداد پیام‌های خصوصی قابل ارسال توسط هر حساب معمولی چقدر است.

ایمیل مطبوعاتی توییتر در پاسخ به درخواست اظهارنظر در این مورد دیگر به‌طور خودکار ایموجی پو را ارسال نمی‌کند؛ درعوض یک پیام به‌صورت خودکار به دست فرستنده می‌رسد که می‌گوید به‌زودی به شما پاسخ داده می‌شود. البته این شرکت ظاهراً هنوز قصد ندارد به این ایمیل‌ها پاسخ دهد و صرفاً شیوه پاسخ‌گویی خودکار خود را عوض کرده است.

ایلان ماسک از زمان ورود به توییتر به‌شدت روی مقابله با اسپم تمرکز داشته؛ البته برخی باور دارند که فروش اشتراک بلو هم در اجرای این برنامه‌ها بی‌تأثیر نبوده است. بااین‌حال، ماسک در ماه آوریل 2022 پیش از آنکه توییتر با پیشنهاد او موافقت کند، گفته بود در صورت تصاحب این شبکه اجتماعی، یا بات‌های اسپم را شکست خواهد داد یا در راه مقابله با آن‌ها از پای درمی‌آید.

بیشتر بخوانید  تصمیم توییتر برای همکاری با eToro به منظور تسهیل خرید سهام و رمزارز

این شرکت از حدود یک هفته پیش تغییر دیگری را هم در بخش پیام‌های خصوصی اعمال کرده است تا کاربران بتوانند تنها پیام‌های مربوط به کسانی را دریافت کنند که آن‌ها را دنبال می‌کنند. پیام‌های کاربران بلو هم حتی درصورتی‌که آن‌ها را دنبال نکرده باشید، به صندوق درخواست‌ها وارد می‌شود. این تنظیمات برای تمام کاربرانی اعمال شده است که قبلاً تنظیمات خود را روی دریافت پیام از تمام کاربران گذاشته بودند.

منبع: دیجیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *