بازگردانی کاربران از دست‌رفته در نسخه جدید ChatGPT امکان‌پذیر می‌شود؟

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

در نسخه‌ی جدید ChatGPT مدل زبانی پیش‌فرض اصلاح می‌شود تجربه‌ی کار با این چت‌بات بهبود می‌یابد.

OpenAI به‌روزرسانی مهمی برای چت‌بات هوش مصنوعی خود یعنی ChatGPT آماده کرده که هدف آن، بهبود تجربه‌ی کاربری است. این آپدیت طی روزهای آینده ارائه خواهد شد و ویژگی‌های جدیدی مثل نمونه‌های سریع، پاسخ‌های پیشنهادی و استفاده از مدل GPT-4 به‌عنوان مدل پیش‌فرض برای کاربران پلاس را به‌ ارمغان می‌آورد.

پاسخ‌های پیشنهادی در نسخه‌ی جدید ChatGPT به کاربران کمک می‌کند سؤالات خود را بهتر مطرح کنند. این ویژگی درواقع به شما اجازه می‌دهد بحث‌هایی عمیق‌تر با چت‌بات داشته باشید.

تغییر مهم دیگر هوش مصنوعی ChatGPT برای کاربران پلاس، این است که به‌طور پیش‌فرض از مدل زبان بزرگ GPT-4 استفاده می‌کند و درواقع این مدل جایگزین GPT-3.5 می‌شود. کاربران پلاس اکنون GPT-4 را به‌عنوان مدل پیش‌فرض دردسترس دارند و به‌روزرسانی جدید، انتخاب کاربر را به‌ خاطر می‌‌آورد تا در مراجعات بعدی نیازی به تغییر دستی نداشته باشد.

آپدیت ChatGPT همچنین اجازه می‌دهد چندین فایل را آپلود کرده و آن‌ها را به طور هم‌زمان تجزیه‌وتحلیل کنند. این قابلیت با نسخه‌ی بتا Code Interpreter برای همه‌ی کاربران پلاس دردسترس قرار خواهد گرفت.

کاربران پس‌ از به‌روزرسانی ChatGPT، زمان کمتری برای ورود به این چت‌بات صرف خواهند کرد، زیرا هوش مصنوعی اکنون مکالمات و داده‌ها را برای مدت بیشتری نگه‌داری می‌کند و بنابراین نیازی نیست هر دو هفته یک‌بار وارد سیستم شوید. علاوه‌براین OpenAI صفحه‌ی ورود کاربرپسندتری را برای بهبود تجربه‌ی کاربری، معرفی کرده است.

نسخه‌ی به‌روز ChatGPT همچنین میان‌برهای صفحه‌کلید را برای دسترسی سریع‌تر به توابع مختلف ارائه می‌دهد. به‌عنوان مثال با فشردن کلیدهای ترکیبی «Ctrl+Shift+C» بلوک‌های کد را کپی می‌کند و «Ctrl+/» فهرست میان‌برها را نمایش می‌دهد.

بیشتر بخوانید  جایگاه‌های شغلی زنان در معرض خطر نابودی توسط هوش مصنوعی

OpenAI همچنین در حال کار روی GPT-5 است؛‌ مدل زبانی پیشرفته‌ای که ویژگی‌هایی مثل کاهش توهمات چت‌بات، قابلیت‌های چندوجهی (مثلاً درک تصویر، ویدیو، صوت و متن) بهبود حافظه و پارامترهای بیشتر را ارائه خواهد داد. البته هنوز هیچ تأییدیه‌ رسمی‌ای برای راه‌اندازی GPT-5 وجود ندارد.

منبع: زومیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *