رونمایی OpenAI از ChatGPT Enterprise

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

شرکت OpenAI از نسخه جدید چت‌بات محبوب خود به نام ChatGPT Enterprise رونمایی کرد.

این نسخه برای کسب‌وکارها توسعه پیدا کرده است و وعده می‌دهد که از اطلاعات آن‌ها محافظت می‌کند.

در ماه‌های گذشته شرکت‌های بی‌شماری از ترس افشای اطلاعات عادی و محرمانه خود استفاده از ChatGPT را ممنوع کرده‌اند. حالا OpenAI با نسخه جدید این چت‌بات می‌خواهد این نگرانی‌ها را برطرف کند.

ChatGPT Enterprise از راه می‌رسد

به گفته OpenAI، نسخه جدید ChatGPT امنیت بالاتری دارد و بیشتر از حریم خصوصی افراد محافظت می‌کند. همچنین در این نسخه کاربران با سرعت بالایی به مدل GPT-4 دسترسی پیدا می‌کنند تا شاهد عملکرد بهتری باشند. استفاده از این مدل به‌معنای دسترسی به یک ابزار تحلیل داده قدرتمند است و همچنین می‌توان از آن سؤالات پیچیده‌تری پرسید.

در چند وقت گذشته حفظ امنیت و حریم خصوصی به یکی از مهم‌ترین نگرانی‌های کسب‌وکارها برای استفاده از ChatGPT تبدیل شده بود. شرکت‌ها از این نگران بودند که اطلاعات داخلی‌شان برای آموزش این چت‌بات مورد استفاده قرار بگیرد و یا اینکه این اطلاعات به‌صورت ناخواسته به بیرون درز کند. اما ظاهراً در نسخه Enterprise دیگر این نگرانی وجود ندارد؛ چرا که OpenAI می‌گوید مشتریان این نسخه صاحب اطلاعات خود هستند و روی داده‌ها کنترل کامل دارند، بنابراین از آن‌ها برای آموزش GPT استفاده نمی‌شود.

در آینده ویژگی‌های بیشتری به ChatGPT Enterprise اضافه می‌شود که ازجمله آن‌ها می‌توان به امکان شخصی‌سازی ChatGPT با اطلاعات شرکت موردنظر و همچنین دسترسی به ابزارهای تحلیل داده پیشرفته‌تر اشاره کرد. علاوه‌براین، OpenAI می‌گوید این نسخه را با قیمتی متفاوت در اختیار تیم‌های کوچک‌تر هم قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید  رونمایی از تلویزیون هوشمند Vision 3 هواوی با دوربین مبتنی‌بر هوش مصنوعی

به گفته OpenAI، این نسخه جدید با ChatGPT و ChatGPT پلاس متفاوت است و اولین محصول متمرکز بر کسب‌وکارهای ChatGPT محسوب می‌شود. این شرکت همچنین می‌گوید که کسب‌وکارهایی که هم‌اکنون از ChatGPT استفاده می‌کنند می‌توانند برای دسترسی به ویژگی‌های بیشتر، به نسخه Enterprise سوییچ کنند.

باید منتظر ماند و دید کسب‎‌وکارها تا چه اندازه از نسخه جدید چت‌بات OpenAI استقبال می‌کنند؛ مخصوصاً در دورانی که چت‌بات‌های مختلفی در بازار وجود دارند و البته طبق گزارش‌ها، تعداد کاربران ChatGPT کاهش یافته است.

منبع: دیجیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *