انتشار تصاویر هواوی میت 60 با طراحی دو‌رنگ

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

در مورد گوشی‌های رنگ مشکی، تغییر رنگ آن در تصویر به‌خوبی قابل مشاهده نیست اما در دستگاه‌های رنگ بنفش، ترکیب دورنگ آن‌ها به‌خوبی دیده می‌شود.

هواوی میت 60 درحال تولید است و پیش‌تر تصاویر فاش‌شده‌ای از آن به اشتراک گذاشته شده بود. حالا تصاویر جدید لورفته از این گوشی هوشمند پنل پشتی دستگاه را با ترکیب رنگ دوتایی به‌خوبی نشان می‌دهد.

به‌نظر می‌رسد تصاویر منتشرشده از کارخانه مونتاژ هواوی میت 60 لو رفته است که طراحی ظاهری موبایل جدید به‌همراه ترکیب رنگ آن را به نمایش می‌گذارد.

همان‌طور که در تصاویر دیده می‌شود، هواوی میت 60 احتمالاً با طراحی جدید و دوربین دایره‌ای‌شکل در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. همچنین به‌نظر می‌رسد این موبایل جدید در ترکیب‌های بیشتری به بازار عرضه شود.

ترکیب رنگ جدید هواوی میت 60 در تصاویر جدید قابل مشاهده است

در تصویر به اشتراک گذاشته‌شده از هواوی میت 60، پنل پشتی دستگاه با ترکیب رنگ دوتایی قابل مشاهده است که قسمت بالایی آن گلس مات و قسمت پایینی به‌صورت شفاف دیده می‌شود. با زاویه‌ای که نور به گوشی‌ها می‌خورد، به‌نظر می‌رسد پنل پشتی دورنگ است و شفاف و مات بودن پنل پشتی به‌خوبی دیده می‌شود.

در مورد گوشی‌های رنگ مشکی، تغییر رنگ آن در تصویر به‌خوبی قابل مشاهده نیست. اما در دستگاه‌های رنگ بنفش، ترکیب دورنگ آن‌ها به‌خوبی دیده می‌شود.

باید دید درنهایت هواوی میت ۶۰ با چه مشخصات و ترکیب رنگی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. هرچند خبرهای فاش‌شده تصویری از موبایل جدید هواوی در اختیار قرار می‌دهد، باید دید آیا کاربران از این ترکیب رنگ دوتایی یا ترکیب پنل پشتی به‌صورت مات و شفاف استقبال می‌کنند یا چنین طراحی نمی‌تواند آن‌ها را جذب کند.

بیشتر بخوانید  دومین گوشی تاشوی گوگل در حال تولید است

همچنین باید دید درنهایت هواوی میت ۶۰ در چه ترکیب رنگ‌هایی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و آیا خبرهای غیررسمی در مورد عرضه این گوشی هوشمند با ترکیب رنگ متنوع صحت دارد یا خیر.

منبع: دیجیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *