اعلام زمان معرفی هدست XR سامسونگ

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

هدست XR سامسونگ احتمالا در ژوئن سال 2024 معرفی خواهد شد.

با معرفی هدست واقعیت ترکیبی اپل ویژن پرو، حالا شرکت‌های مختلف ازجمله رقیب اصلی اپل یعنی سامسونگ به‌دنبال ورود به این بازار هستند. حالا طبق شایعه‌ای جدید، هدست واقعیت گسترده یا XR سامسونگ تا ژوئن 2024 معرفی نخواهد شد.

نزدیک به دو هفته پیش اولین تصویر واقعی از نمونه اولیه هدست واقعیت گسترده سامسونگ به اینترنت راه پیدا کرد که باعث افزایش گمانه‌زنی‌ها درباره این محصول شد. به نظر می‌رسد کره‌ای‌ها به‌دنبال عرضه زودهنگام این هدست بودند، اما معرفی اپل ویژن پرو برنامه‌های آن‌ها را تغییر داده است.

هدست XR سامسونگ به‌خاطر اپل ویژن پرو دیرتر معرفی می‌شود

یکی از منابع دنیای فناوری به نام Revegnus X در توییتی مدعی شده است که هدست واقعیت گسترده سامسونگ در ژوئن سال آینده میلادی (خرداد-تیر 1403) معرفی می‌شود. بااین‌وجود در این توییت به این موضوع اشاره نشده است که کاربران در این تاریخ قادر به خرید این هدست خواهند بود یا خیر. همانطور که می‌دانید، چندین ماه از معرفی هدست واقعیت ترکیبی اپل می‌گذرد، اما تا اوایل سال آینده کاربران قادر به خرید آن نخواهد بود.

اگرچه شایعه اخیر به معرفی هدست سامسونگ در اواسط 2024 اشاره می‌کند، اما انتظار نداریم تا سال 2025 وارد بازار شود. علاوه‌براین، هدست کره‌ای‌ها احتمالاً در تعداد محدود و تنها در برخی کشورها برای فروش عرضه خواهد شد.

طبق شایعات قبلی، قدرت هدست XR سامسونگ را تراشه اگزینوس 2200 تأمین می‌کند، همان تراشه‌ای که در سری گلکسی S22‌ مورد استفاده قرار گرفته است و عملکرد رضایت‌بخشی ندارد.

اگر شایعات صحت داشته باشند، هدست واقعیت گسترده سامسونگ برخلاف ویژن پرو، باتری داخلی خواهد داشت و به باتری خارجی وابسته نخواهد بود. البته از آنجایی‌که کره‌ای‌ها هنوز درحال طراحی هدست خود هستند، شاید این موضوع تغییر کند و درنهایت شاهد استفاده از باتری خارجی باشیم. مسلماً در ماه‌های آینده گزارش‌ها و شایعات جدیدی درباره این محصول منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید  هدست واقعیت ترکیبی اپل ویژن پرو؛ تقریبا انقلابی و قطعا گران!

منبع: دیجیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *