اعلام شرایط عرضه و فروش خودروهای زیر 2 میلیارد تومان + عکس

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

فرایند تکمیل ثبت نام متقاضیان طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی از سوی شرکت بهمن موتور اعلام شد.

شرکت بهمن موتور فرایند تکمیل ثبت نام متقاضیان طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی در طرح عادی و جوانی جمعیت را طبق اولویت‌بندی که توسط وزارت صمت با موعد تحویل تابستان سال ۱۴۰۲ برای خودرو دیگنیتی اعلام شده، فراهم کرد. در این مرحله، متقاضیان می‌توانند محصولات دیگری را نیز انتخاب کنند.

متقاضیان از روز شنبه ۲۱ مرداد تا پایان روز پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ می‌توانند فرایند واریز وجه و تکمیل ثبت نام خود را انجام دهند. ضمن این‌که تکمیل فرایند ثبت نام فقط به‌شکل آنلاین بوده و جزئیات آن از طریق پیامک به متقاضیان مربوط به تابستان اطلاع‌رسانی می‌شود.

در این طرح، دیگنیتی پرایم با قیمت ۱ میلیارد و ۲۴۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، دیگنیتی پرستیژ با قیمت ۱ میلیارد و ۴۴۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، فیدلیتی پرایم تیپ ۱ با قیمت ۱ میلیارد و ۱۲۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، فیدلیتی پرایم تیپ ۲ با قیمت ۱ میلیارد و ۱۴۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و ریسپکت پرایم با قیمت ۹۷۳ میلیون و ۷۶۰ هزار تومان به فروش می‌رسند.

این خودروها در مدل ۱۴۰۲، در رنگ‌های مشکی و سفید، با سود انصراف ۱۷.۵ درصد سالانه، با جریمه تاخیر ۲.۵ درصد ماهانه و همچنین با موعد تحویل هفته آخر شهریور ۱۴۰۲ به مشتریان عرضه می‌شوند.

منبع: گجت‌نیوز

بیشتر بخوانید  رقبای چینی آریزو در راه بازار ایران! + عکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *