شاسی بلند وارداتی جذاب از راه رسید! + عکس

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

جیلی آزکارا به عنوان شاسی بلند وارداتی توسط شرکت فردا موتورز به بازار ایران آمد.

شرکت فردا موتورز مدتی قبل طرح واردات جیلی آزکارا را در دستور کار خود قرار داد و اکنون نخستین سری از این خودروها در کارخانه خودروسازی این خودروساز در سمنان به نمایش درآمد. در ادامه با مشخصات و امکانات این شاسی بلند جدید بازار ایران آشنا می‌شویم.

مشخصات جیلی آزکارا

جیلی آزکارا به یک موتور 3 سیلندر 1.5 لیتری TD هیبریدی (موتور برقی 48 ولتی) مجهز شده و قرار است در دو نسخه تک و دو دیفرانسیل روانه بازار ایران شود. این خودرو از دو گیربکس 7 سرعته دو کلاچه و 6 سرعته اتوماتیک بهره می‌برد، اما به احتمال زیاد با گیربکس 6 سرعته اتوماتیک روانه بازار ایران خواهد شد.

امکانات رفاهی و ایمنی Geely Azkarra

در حال حاضر مشخص نیست این شاسی بلند چینی با چه امکانات روانه بازار ایران خواهد شد، اما تیپ فول جیلی آزکارا از امکانات رفاهی متعددی چون تنظیم برقی صندلی‌های ردیف اول همراه با سردکن و گرمکن صندلی‌ها و تنظیم گودی کمر، سقف پانورامیک، کلاستر دیجیتالی، جک برقی صندوق عقب به همراه سنسور پایی، سیستم تهویه مجزا بین ردیف اول و دوم، تریم چرمی کابین و دوربین 360 درجه با حالت نمایش 3D بهره می‌برد.

از امکانات ایمنی این خودرو می‌توان به سامانه کنترل پایداری و کنترل کشش، ترمز اضطراری خودکار، رادار تصادف از جلو، سیستم نوربالا اتوماتیک، سیستم کمکی کروز هوشمند، کروز کنترل هوشمند تطبیقی، سیستم کمکی ماندن در بین خطوط، رادار نقطه کور، رادار تصادف از عقب، سیستم هشدار خروج از خط، سیستم هشدار و پیش بینی برخورد در اثر تغییر لاین اشاره کرد.

بیشتر بخوانید  اولین تصاویر از محصول جدید پارس خودرو منتشر شد + عکس

منبع: گجت‌نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *